کد خبر: ۲۹۲۸۱۸
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰

داریوش مهرجویی در تدارک اجرای یک تئاتر

داریوش مهرجویی در آینده‌ای نزدیک یک تئاتر در کرج اجرا می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز : این کارگردان سینما که پیش از این در اولین تجربه تئاتری‌اش نمایش «درس» را برای مدتی به صحنه برد به خبرنگار تئاتر ایسنا گفت: تاکنون چند نمایشنامه را ترجمه کرده‌ام و به دنبال فراهم شدن شرایطی بودم تا بتوانم یکی از آن‌ها را اجرا کنم که این فرصت پیش آمده و قصد دارم هرچه زودتر نمایشی با عنوان «غرب واقعی» نوشته «سم شپرد» را روی صحنه ببرم.

مهرجویی که این در سال‌های اخیر به دلیل آلودگی هوا در کرج زندگی می‌کند، ادامه داد: با توجه به امکانات خوبی که برای اجرا در کرج وجود دارد و استقبالی که برخی مسئولان این شهر نشان دادند، احتمالا از عید فطر «غرب واقعی» را اجرا کنم. البته سپس این نمایش را در تهران و چند شهر بزرگ دیگر هم اجرا خواهیم کرد.

وی افزود: از «سم شپرد» دو نمایشنامه «کودک مدفون» و «غرب واقعی» را ترجمه کرده‌ام که «غرب واقعی» داستان دو برادر و تضادهای زندگی و رفتاری آن‌ها را روایت می‌کند.

داریوش مهرجویی همچنین یادآور شد که در حال حاضر منتظر صدور مجوز برای ساخت فیلم سینمایی «سنتوری 2» است و در این مدت ترجیح داده که در تئاتر دومین کار خود را به صحنه ببرد.

هادی خوانساری مدیر تولید و روابط عمومی تئاتر داریوش مهرجویی نیز «غرب واقعی» را اثری رئال می‌داند که کاراکترها و فضاهای پارادوکسیکال و فانتزی دارد.

او همچنین خبر داد که تقریبا اکثر عوامل و بازیگران «غرب واقعی» انتخاب شده‌، اما هنوز قطعی نشده‌اند و پس از انتخاب قطعی آن‌ها از رسانه‌ها به شکل رسمی معرفی خواهند شد.

به گزارش ایسنا،داریوش مهرجویی سال گذشته نشان شوالیه فرانسوی‌ها را گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین