کد خبر: ۲۹۲۹۹۳
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰

تازه عروس و داماد آخرین تبهکاران نوروز 94 / پلیس به دنبال عروس فراری می‌گردد

تازه عروس و دامادی که در نوروز برای دید و بازدید به منزل دوست خود رفته بودند، سارق از آب درآمدند.
آفتاب‌‌نیوز :
 ساعت 19:30 دوازدهم فروردین ماه در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ مبنی بر یک مورد سرقت منزل در آدرس شهر ری، خیابان  ديلمان سریعا ماموران یگان کلانتری 131شهر ری جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

با حضور ماموران شخصی به هوبت "فرامرز" به واحد گشت کلانتری مراجعه و ضمن معرفی خود به عنوان فرد تماس گیرنده با پلیس 110 بیان داشت:حوالی ظهر امروز شخصی به هوبت "احسان" که از دوستان بنده می‌باشد به همراه نامزد خود جهت دید و بازدید عید نوروز به منزل بنده آمدند.

پس از گذشت دقایقی هنگامیکه من درحال پذیرایی بودم آنها نیز یک شکلات با بسته بندی بسیار شیک به من تعارف کردند که من با خوردن آن بلافاصله بیهوش شدم.

زمانیکه بنده به هوش آمدم متوجه شدم آنان تلفن همراه و مبالغی وجه نقد از من سرقت کرده و متواری شده اند.

به دنبال اظهارات مالباخته ماموران ضمن بررسی موضوع و اطمینان از صحت گفته های شاکی مراتب را به مقام قضایی منعکس و دستور بازداشت متهمان را دریافت کردند .

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛در ادامه ماموران به همراه شاکی و با راهنمایی او به آدرس منزل متهم اعزام و ضمن رعایت موازین شرعی و قانوی وارد منزل متهم شدند و پس از دستگیری "احسان" و پیدا شدن اموال شاکی در  بازرسی از متهم نیز 47 گرم هروئین کشف کردند. 

سرهنگ علی اصغر صفی خانی رییس کلانتری 131شهر ری درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: پرونده ای در این خصوص تشکیل و متهم جهت تحقیقات بیشتر و دستگیری نامزد متواری اش در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین