کد خبر: ۲۹۳۰۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰

اجرای نمایش "چه میکنه عادل فردوسی پور" در نیاوران

نمایش "چه میکنه این عادل فردوسی پور" به نویسندگی ساغر خواجه امیری و کارگردانی حسین حیدری پور از 6 اردیبهشت ماه در سالن گوشه خلیج فارس به روی صحنه می رود.
آفتاب‌‌نیوز :
 داستان این نمایش روایت زندگی موازی سه فرد از یک خانواده است که بحث اصلی آنها فوتبال است. فرد پیشکسوتی که همیشه دوست دارد به برنامه نود دعوت شود و خواهر زاده وی که علاقمند است فوتبالیست شود و فرد سومی که رویای دیگری در سر می پروراند.

حسین حیدری پور متولد 30 اردیبهشت 1360 تهران، فارق التحصیل ادبیات نمایشی و کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشکده هنر و معماری است. وی تاکنون اجرا های مختلفی را در تهران و شهرستان به روی صحنه برده که از آن جمله می توان به دو پرس روزگار تلخ ، خرس، بلوای آرامتر ار نبض یک مرده ، تعزیه با طعم لایت ،ری را ، ابریشم و آتش و ... اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران،نمایش "چه میکنه این عادل فردوسی پور" با بازی عزت الله مهر آوران ،مهتاب ثروتی ، یونس مولایی و با همراهی مجید صالحی اجرای می شود. سایر عوامل این نمایش عبارتند از:طراح لباس :شهرزاد شفیعی ، طراح صحنه :حسین نعیمایی ، گریمور:سمیه روزگاری، موسیقی : علی سینا رضا نیا ، منشی صحنه :مهسا سلیمانی پور، طراح تیزر : مصطفی کوشکی ، عکاسی: مریم دیهول، هماهنگی: امیر علی پور و گرافیک :شقایق تقوی

گفتنی است "چه میکنه این عادل فردوسی پور" از 6 اردیبهشت ماه هر شب ساعت 20 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود و علاقمندان می توانند جهت تهیه بلیط به سایت تیوال مراجعه و یا با شماره 09127623250 تماس حاصل نمایند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
آرمین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
0
0
دایی حسین خیلی دوستت دارم.امیدوارم همیشه موفق باشی.باعث افتخارمونی.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین