کد خبر: ۲۹۳۹۸۵
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

تجربه ای متفاوت در غذانت

آفتاب‌‌نیوز : به گزارش انتخاب، یک زمانی بود که سفارش آنلاین تنها محدود به گجت‌ها می‌شد، اما این روزها در وب فارسی محدوده فعالیت فروشگاه‌های آنلاین بسیار اضافه شده است و می‌توان کتاب، پوشاک، وسایل هنری و کارهای دست و حتی مبلمان خانه را هم آنلاین سفارش داد. در این بین کسانی هم هستند که می‌خواهند شیوه سفارش غذای ما را تغییر بدهند. ما هم در این پست می خواهیم یک سایت خوب در سفارش اینترنتی غذا به شما معرفی کنیم.

رستوران رفتن، تنوع خوبی برای زندگی بسیاری از ما است، اما اگر هدف، خوردن غذای خوب بدون اتلاف وقت باشد، چه؟

تصور کنید که به دلیلی مثلا سر حال نبودن یا داشتن مشغله‌ای مثل درس خواندن یا انجام پروژه‌ها در منزل نمی‌خواهید از خانه بیرون بزنید، یا اینکه برایتان مهمان آمده و آمادگی پخت غذا را نداشته‌اید، هیچ شناخت قبلی هم از رستوران‌های مناسب اطراف محل زندگی نداشته‌اید و نمی‌دانید منوی آنها چیست، پیک دارند یا نه و مهم‌تر از همه، قیمت‌هایشان چطور است؟

در این شرایط آیا راهی برای سفارش بی‌دردسر غذا وجود دارد؟

غذانت آمده است که همین مشکل را برطرف کند. این سایت تعداد بسیاری از رستوران‌های تهران را پوشش داده است و به زودی محدوده فعالیت‌اش را به شهرستان‌ها هم گسترش خواهد داد.

با فناوری خوبی که سایت از آن بهره می‌برد، هر کس می‌تواند با جستجوی غذای مورد علاقه خود و مشخص کردن محل سکونت خود، به رستوران‌هایی برسد که آماده سفارش‌گیری هستند. کاربر سپس می‌تواند به صورت آنلاین غذای مورد نظر خود را سفارش دهد.

توصیه می‌کنیم از همین حالا کاربر سایت شوید و شروع به فعالیت کنید. چرا؟

چون هم به وقت ضرورت آشنایی لازم را با روند سفارش‌دهی در این سایت خواهید داشت و هم اینکه فعالیت‌های شما مثل کامنت گذاشتن و لایک و دیسلایک کردن و سفارش غذا، همه باعث می‌شوند که امتیاز بگیرید و این امتیازها هم بی‌اجبر نخواهد ماند و به کسانی که به سقف معینی از امتیاز رسیده باشند، جایزه داده خواهد شد.



طرح امتیازی و طرح قرعه کشی هفتگی غذانت

علاوه بر این با یک بار عضویت در غذانت، برای همیشه در قرعه‌کشی هفتگی شرکت داده خواهید شد.

همان طور که اشاره کردم جستجوگر سایت بسیار هوشمند است، طوری که مثلا می‌توان سبک غذا را جستجو کرد یا اینکه بر اساس قیمت غذا به دنبال غذای مناسب گشت. این امکان را هم دارید که نظر (رتینگ) کاربران را در مورد یک رستوران، ببینید و بر اساس آن تصمیم بگیرید.



منو یک رستوران در غذانت

اگر از اهالی رستوران گردی باشید حتما اسم میس غذانت را شنیده اید، یا با سایت غذانت آشنا هستید. تصور کنید شما به عنوان یکی از عاشقان رستوران گردی و غذا می خواهید تمام رستوران های خوب شهر را تجربه کنید تا از میان آنها بهترین ها را انتخاب کنید، باید کلی وقت و هزینه صرف کنید و در نهایت هم ممکن است نتوانید از همه جهات آنها را به درستی بررسی و انتخاب کنید، بنابراین میس غذانت در وقت و هزینه و انرژی شما صرفه جویی می کند و این اطلاعات را کاملا مشتاقانه بدون اینکه از شما هزینه ای برای این مشاوره دریافت کند به رایگان و با کمال میل در اختیار شما قرار می دهد.

میس غذانت تلاش دارد تا یک فرهنگ جدید غذایی را در میان ایرانیان به وجود آورد و به شما یاد می دهد چطور وقتی به یک رستوران می روید به همه چیز دقت کنید و بعد از آن خواهید دید که عوامل بی شماری در غذا خوردن شما تاثیر گذار است و دقت کردن به برخی نکات تا چه اندازه به لذت بردن بیشتر از غذا منجر می شود.

گزارش هایی که میس برای هر رستوران می نویسد بسیار روان و ساده هستند و بیش از اینکه حالت تبلیغی داشته باشند شبیه توصیف دوست صمیمی شما از آخرین رستوران گردی اش است که در فضایی صمیمی و با نثری خواندنی و دلنشین اطلاعات رستوران ها را به شما انتقال می دهد. نوشته های میس کاملا صادقانه به دور از هر نوع غرض ورزی و منصفانه است و در واقع تعریف و تمجید نابجا از رستورانی نمی کند و همین طور انتقاد غیر منصفانه هم ندارد و به خاطر همین شفافیت و صداقت، گزارش ها حس خوبی را به مخاطب منتقل می کند و باعث می شود شما به او اعتماد کنید و با اطلاعاتی که در اختیارتان می گذارد انتخاب درست تری داشته باشید.

اگر تا به امروز صفحه اینستاگرام غذانت را دنبال نکرده اید حتما سری به آن بزنید و پیگیر تصاویر هیجان انگیز آن باشید و همچنین اطلاعات به روز، مطمئن و کامل در مورد انواع رستوران ها در سراسر شهر را به صورت آنلاین دریافت کنید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین