کد خبر: ۲۹۴۸۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

ماجرای شایعه خودکشی سه عضو خانواده در ایوان چه بود؟

مدیرکل پزشکی قانونی ایلام گفت: سه عضو خانواده در ایوان بر اثر گازگرفتی فوت کرده‌اند و هیچ یک از علایم خودکشی در آنان مشاهده نمی‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
ساسان روندی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره علت مرگ سه عضو یک خانواده در شهرستان ایوان اظهار کرد: طی چند روز گذشته 2 فرزند و پدر یک خانواده در شهرستان ایوان فوت می‌کنند و بعد از اعلام این موضوع بلافاصله پلیس و دیگر دستگاه‌های مربوطه در محل حادثه حضور یافته و بعد از انجام برخی اقدامات، اجساد را برای معاینه به پزشکی قانونی ایلام انتقال می‌دهند.

وی با بیان اینکه آزمایش‌ها نشان داد که این سه نفر به دلیل مسمومیت گاز فوت‌ شده‌اند، افزود: این روزها در فضای مجازی شایعه شده است که این سه نفر با قرص برنج خودکشی کرده‌اند. پزشکی قانونی این موضوع را تکذیب کرده است.

روندی ادامه داد: گازگرفتی با وسیله چراغ نفتی "علاءالدین" صورت گرفته است و این نوع چراغ‌ها، تولید کننده گاز و دودزا هستند و علاوه بر این، عکس‌هایی که از اجساد این سه نفر گرفته‌ شده، نشان می‌دهد که آنان کنار هم خواب بوده‌اند و به دلیل گازگرفتگی فوت می‌شوند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تصریح کرد: 2 فرزند این خانواده دو روز قبل از فوت تصادف کرده بودند و پای آنها دچار شکستگی و آسیب شده بود و حتی پرونده در پزشکی قانونی تشکیل شده است. شایعات خودکشی آنها با قرص برنج کذب محض است چرا که قرص برنج بسیار دردآور بوده و افراد به‌ صورت منظم کنار هم خودکشی نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه در صحنه فوت هیچ جلد قرص یا چیزی که نشان دهنده خودکشی باشد مشاهده نشده است، تاکید کرد: مردم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند بلکه از طریق رسانه‌های معتبر جویای احوال و اوضاع باشند.

روندی درباره این شایعه با این مضمون که اعضای این خانواده به دلیل فقر مالی دست به خودکشی زده‌اند، گفت: دو فرزند این خانواده چند روز قبل از فوت در حادثه تصادف آسیب دیده بودند و به همین دلیل دیه به آنان تعلق می‌گرفت لذا این شایعه نیز کذب است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
0
0
سلام
گذشت دوره ایی که قضیه رو ماست مالی می کردن و مردم باور می کردن ، الان هم عقلشون به کار می اندازن

ببینید دوست من ، اگر فقر نبوده ، چرا از دماغ بچه ها خون اومده؟
اگر فقر نبوده چرا زیر تلویزیونی ندارن
اگر فقر نبوده چرا بخاری گازی ندارن ، از اجاق گار که روش غذا می پزن باید استفاده کنن برا گرم کردن خودشون؟
اینا به فقر ربط نداره؟
لطفا ماست مالی نکنید...
گذشت دوره ایی که مردم خر بودن
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین