کد خبر: ۲۹۹۱۵۳
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱

پشت صحنه سریال «پایتخت4»/تصاویر

صبح دیروز محمد احسانی از لوکیشن سریال «پایتخت4» واقع در شیرگاه مازندران دیدن کرد.
آفتاب‌‌نیوز : صبح دیروز محمد احسانی مدیر شبکه یک به همراه رحمان سیفی آزاد مدیر گروه فیلم و سریال از لوکیشن سریال «پایتخت4» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری در شیرگاه مازندران بازدید کردند.

 

بر طبق این گزارش تا کنون حدود سی درصد از کل کار پیش رفته و گروه تولید در مناطقی چون شیرگاه و زیرآب مشغول به کار هستند. همچنین فیلم نامه نیز در حال نگارش است و با پیش رفتن قصه ممکن است چند بازیگر جدید به گروه اضافه شوند و لوکیشن‌ها نیز تغییر کنند.

 

سریال «پایتخت» تا کنون سه فصل از آن در ایام نوروز به پخش شبکه یک سیما رسیده است و فصل چهارم آن قرار است در ماه رمضان پخش شود.

بازیگرانی چون: محسن تنابنده، علیرضا خمسه،ریما رامین فر، احمد مهرانفر،نسرین نصرتی، سارا و نیکا فرقانی اصل،ژانک منگ هان، هومن حاجی عبدالهی و ... در سری جدید از این سریال مقابل دوربین رفته‌اند.

 

به گزارش فارس، سایر عوامل سریال عبارتند از: سرپرست نویسندگان و بازیگردان: محسن تنابنده، نویسنده: خشایار الوند، مدیر تصویربرداری: امیر معقولی، سرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریزی: علیرضا نجف زاده، طراح گریم: مجید اسکندری، طراح صحنه و لباس: آرزو غفوری، دستیار اول کارگردان: صالح غربی جوان، برنامه ریز: فهیمه کمالی، تدوین خشایار موحدیان، مدیر تولید: محمود اتحادی، مدیر تدارکات: آرش صالحی، عکاس:شهاب احمدلو، رضاامینیان و مشاور رسانه‌ای: مجتبی احمدی.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین