کد خبر: ۲۹۹۸۰۸
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲

دریافت وام خرید خودرو با افتتاح حساب 5 میلیونی

بانک مسکن جهت تکمیل سبد خدمات بانکی طرح برکت را به مشتریان خود ارایه داد.
آفتاب‌‌نیوز :
در سپرده سرمایه‌گذاری یک ساله حداقل مبلغ افتتاح حساب برای اشخاص حقیقی 50میلیون ریال و اشخاص حقوقی 200 میلیون ریال با نرخ سود 20درصد به صورت علی‌الحساب سالیانه و پرداخت ماهانه سود است.

به گزارش ایسنا، تا پایان تیرماه سال جاری مشتریان بانک مسکن می توانند از خدمات متنوع این طرح از جمله سپرده سرمایه‌گذاری آتیه طلایی، سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه مدت ویژه 3ماهه و سپرده سرمایه‌گذاری یکساله 20 استفاده کنند.

افتتاح حساب سپرده سرمایه‌گذاری آتیه طلایی با مبلغ حداقل دو میلیون ریال و واریزی‌های دوره‌ای‌، ممکن است.

در سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه مدت ویژه سه ماهه، افتتاح‌کنندگان می توانند علاوه بر دریافت سود 14درصد از تسهیلات خرید خودرو و کالا برای خود و بستگان نزدیک بهره‌مند شوند؛ به نحوی که در صورت افتتاح این حساب با حداقل مبلغ 300میلیون ریال از یک فقره تسهیلات خرید کالای بادوام بهره مند شوند.

همچنین مشتریان بانک مسکن در صورت افتتاح حساب با حداقل مبلغ 500 میلیون ریال از یک فقره تسهیلات خرید خودرو و در صورت افتتاح حساب با حداقل مبلغ 500 میلیون ریال از یک فقره تسهیلات خرید خودرو و یک فقره تسهیلات خرید کالای بادوام بهره مند می‌شوند.

در سپرده سرمایه‌گذاری یک ساله حداقل مبلغ افتتاح حساب برای اشخاص حقیقی 50میلیون ریال و اشخاص حقوقی 200 میلیون ریال با نرخ سود 20درصد به صورت علی‌الحساب سالیانه و پرداخت ماهانه سود است.

در طرح برکت بانک مسکن آن دسته از مشتریان که تا پایان تیر ماه سال جاری اقدام به افتتاح حساب قرض الحسنه جاری کنند در صورت داشتن حداقل متوسط موجودی 10 میلیون ریال برای یک ماه می‌توانند با شرکت در قرعه‌کشی بانک از جوایز بانک مسکن بهره‌مند شوند.

همچنین در این طرح شرایط ویژه ای برای مشتریان در بازپرداخت اقساط آن‌ها در نظر گرفته شده است؛ به طوری که اختصاص جوایز به قید قرعه به مشتریانی که حداقل شش قسط از اقساط پرداختی آن‌ها باقی مانده و کل بدهی تسهیلاتی خود را به صورت نقدی و دفعتا تسویه کنند، امکان فک رهن از وثایق ملکی تسهیلات فروش اقساطی و جعاله در ازای افتتاح و توثیق سپرده بلندمدت یکساله عادی رها و تغییر نام مدیون بدون واریز درصدی از مانده بدهی از جمله این شرایط است. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین