کد خبر: ۳۰۲۲۷۰
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷

تلاش برای پیدا کردن دو زن گمشده در جنگل‌های آمل نتیجه‌بخش شد

سرپرست جمعیت هلال احمرشهرستان آمل گفت: دو زن روستایی آملی که برای تمشک چینی در جنگلهای روستای وسطی کلا آمل مفقود شده بودند، پس از حدود 24 ساعت با تلاش حدود 200نفر نیروهای مردمی و امدادی در جنگل بلیران این شهرستان پیدا شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
جمشید نیکزاد عصرجمعه به خبرنگار ایرنا گفت: دو زن به همراه 9 زن دیگر ساکن روستای وسطی کلا از توابع بخش دشت سر آمل روز پنج شنبه به قصد چیدن تمشک وحشی به جنگل حاشیه این روستا رفتند.

وی افزود: فاصله گرفتن بمانی عسگری 60 ساله و عنبرقاسمی 58 ساله با دیگر زنان این روستا در داخل جنگل برای چیدن تمشک، باعث شد تا این دو از مسیر برگشت خود به سمت دیگر افراد گروه و روستا دور شوند.

سرپرست جمعیت هلال احمرآمل ادامه داد: بعد از طولانی شدن زمان برگشت این دو زن به روستا، خانواده این دو از نیروی انتظامی بخش و دیگر اعضای روستای وسطی کلا درخواست کمک کردند که بلافاصله پس از اطلاع به جمعیت هلال احمر، نیروهای جوان این جمعیت و جمعیت هلال احمر بندی بابل به همراه بسیجیان، نیروی انتظامی بخش و اهالی به دنبال پیدا کردند این دو زن مفقود شده در جنگل های منطقه شدند.

نیکزاد تصریح کرد: تلاش ها برای پیدا کردن این دو زن مفقود شده تا پیش از ظهر جمعه نیز ادامه داشت، تا اینکه دامداران ساکن در جنگل بلیران این دو زن را پیدا و به همراه آنان به جمع اهالی روستا و نیروهای امدادی که در این جنگل حضور داشتند، اضافه شدند.

وی یادآورشد: شجاعت و جسارت این دو زن پس از گم شدن در دل جنگل و ادامه دادن مسیر رودخانه جنگلی در شب هنگام تا صبح را ستودنی و باعث زنده ماندن آن بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین