کد خبر: ۳۰۳۱۵۱
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۴

نژادفلاح: می‌خواستم بهترین‌ها را به پرسپولیس بیاورم/ امیدوارم تغییرات به نفع باشگاه شود

محمدحسین نژادفلاح در حالی که ساختمان باشگاه را ترک می‌کرد از پرسنل باشگاه، هواداران، کادر فنی، بازیکنان و مدیران باشگاه پرسپولیس و همچنین پیشکسوتان حلالیت طلبید.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدحسین نژادفلاح به هنگام ترک باشگاه پرسپولیس پس از جلسه با هیأت مدیره گفت: در پی حضور اعضای هیأت مدیره در باشگاه، اخبار تصمیماتی که در جلسه هیأت مدیره اتخاذ شده بود به بنده اعلام شد و بنده هم گزارشی اجمالی‌تر از فعالیت‌های انجام شده را ارائه کردم. سمت سرپرستی باشگاه را به آقای طاهری تبریک گفته و همچنین انتصاب اخیر اعضای هیأت مدیره را به آنها تبریک می‌گویم. هر تغییر و تحولی برای بهتر شدن است و امیدوارم این تغییرات به نفع پرسپولیس باشد و آینده خوبی را برای پرسپولیس و هواداران رقم بزند.

او ادامه داد: بنده با تمام وجود کار کردم و هیچگاه به خاطر مشکلات و کاستی‌ها گلایه نکردم و حالا نیز از اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس اعم از هواداران، پرسنل باشگاه، کادر فنی، بازیکنان، پیشکسوتان و کادر تیم‌های پایه و بازیکنانش حلالیت می‌طلبم و امیدوارم پرسپولیس موفق باشد و بهترین‌ها را برای تیم محبوبم آرزو می‌کنم. هدف و آرزوی من قهرمانی پرسپولیس بود و امیدوارم همین تفکر در پرسپولیس جاری و ساری باشد.

نژادفلاح تصریح کرد: آماده خدمت بودم و هستم و برغم اینکه می‌دانستم چه تصمیماتی احتمالا اتخاذ می‌شود، استعفا ندادم چون به کار خودم و برنامه‌هایی که داشتیم اعتقاد داشتم. خدمت کردن در پرسپولیس را افتخاری بزرگ می‌دانستم و اهل استعفا نبوده و نیستم و می‌دانم هر آمدنی رفتنی دارد و بنده چند ماه پیش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران را ترک کردم و حالا هم با این تصمیمات از پرسپولیس می‌روم.

نژاد فلاح خاطرنشان کرد: من نظام و انقلاب را دوست دارم و خدمت کردن به ورزش و هواداران افتخار بزرگی بود. گله‌ای ندارم و خیلی چیزها مشخص است و نیازی به حرف زدن من نیست. عملکرد ما در پرسپولیس مشخص است و هواداران بهترین قاضی هستند. مدت زیادی در پرسپولیس نبودم اما همه می‌دانند در چه شرایطی تیم و باشگاه را تحویل گرفتم و دوران حضور ما چه نتایجی در داربی و بازی‌های آسیایی رقم خورد و چه تصمیماتی اتخاذ کردیم و این تصمیمات تا چه حد به تیم و باشگاه کمک کرد. پرسپولیس باشگاه بزرگی است و مدیریت در این باشگاه در شرایطی که نتوانستیم اسپانسری جذب کنیم و یا با اسپانسرها مذاکره کنیم، کار بسیار سختی است اما ما صادقانه تلاش کردیم و دیدید که به هر حال شرایط پرسپولیس تغییر کرد.

وی افزود: هواداران در سه بازی آسیایی حضوری گسترده داشتند و رکورد 330 هزار تماشاگر در سه بازی فتح شد. در حالی که برخی تیم‌های ایرانی نتوانستند با چارتر سفرها را انجام دهند ما سه سفر آسیایی تیم پرسپولیس را برغم محدودیت‌هایی که در جذب اسپانسر داشتیم با چارتر انجام دادیم و نتایج خوبی در آسیا کسب شد و پرسپولیس به مرحله بعد صعود کرد و در داربی هم سربلند بود. ما توانستیم به شکل قرض‌الحسنه مبالغی از آقایان هدایتی و گلرخسار دریافت کرده و مشکلات مالی را تا حدودی حل و فصل کنیم. در زمان مدیریت ما حقوق هفتگی بازیکنان به طور منظم پرداخت شد و البته ما شرمنده کادر تیم شدیم که نتوانستیم به آنها پرداختی داشته باشیم.

نژادفلاح در ادامه گفت: از زحمات آقای درخشان و همکارانشان و همچنین آقای برانکو و دستیارانش و کلیه اعضای کادر تیم و بازیکنان خوب پرسپولیس تشکر می‌کنم که با تمام وجود تلاش کردند. همچنین ما علاوه بر دریافتی‌هایی از آقایان هدایتی و گلرخسار، با بانک انصار، کاشی پرسپولیس و پرشین خودرو به عنوان اسپانسر پیراهن، همکاری کرده و درآمدهایی ایجاد کردیم و جا دارد از همه آنها نیز تشکر کنم.

وی به سایت باشگاه گفت: سعی کردیم همدلی را بین اعضای خانوده بزرگ پرسپولیس بوجود بیاوریم و منیت‌ها را کنار بگذاریم و دیدید که همه پرسپولیسی‌ها در کنار هم بودند و روزهای خوبی را در فصل پرتلاطم پرسپولیس این اواخر شاهد بودیم. حرف‌های زیادی برای گفتن وجود دارد اما نمی‌خواهم برای پرسپولیس حاشیه بوجود بیاورم و ترجیح می‌دهم خیلی حرف‌ها را در دلم نگه دارم و باز هم از تمام پرسپولیسی‌ها با تمام وجود به عنوان یک خادم حلالیت می‌طلبم و باید بگویم که برنامه‌های زیادی در فصل جدید داشتیم و می‌خواستیم برای فصل جدید بهترین‌ها را به پرسپولیس بیاوریم و مذاکرات را شروع کرده بودیم اما حالا این تصمیمات گرفته شده و بنده برای پرسپولیس بهترین‌ها را و برای هوادارانش سربلندی و روزهای پر افتخار را آرزو می‌کنم و مثل یک هوادار با افتخار در کنار پرسپولیس خواهم بود و به پرسپولیسی بودنم و اینکه همچون 8 سال توانستم در پرسپولیس به عنوان عضو هیأت مدیره و یا مدیریت باشگاه فعالیت کنم را افتخار بزرگی می‌دانم و امیدوارم هواداران و پرسپولیسی‌ها کاستی‌های بنده را ببخشند و به بزرگی خود حلال کنند. از اصحاب رسانه که فعالیت‌های ما را در نهایت صداقت پوشش دادند تشکر می‌کنم و سعی می‌کنم پس از یکی دو روز پاسخگویی به سوالات خبرنگاران، سکوت کنم و حرفی نزنم و امیدوارم مسائلی عنوان نشود که مجبور باشم دوباره پاسخگو باشم. من نمی‌خواهم با حرف‌هایم کوچکترین حاشیه‌ای برای پرسپولیس بوجود بیاید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین