کد خبر: ۳۰۳۲۹۳
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۸

رعد و ‌برق در چند استان کشور

کارشناس سازمان هواشناسی از ادامه گرد و خاک در مناطق شرق و جنوب شرق کشور برای روزهای جمعه و شنبه خبر داد و گفت: در این دو روز خلیج فارس نیز مواج خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در دو روز آینده در برخی از مناطق استان‌های اصفهان، مرکزی، قم، البرز، تهران و سمنان وزش باد و در پاره‌ای نقاط گرد و خاک پیش بینی شده است.

خانم کبری رفیعی در گفتگوی تلفنی با خبرگزاری صدا و سیما گفت : بر اساس آخرین تحلیل نقشه‌های هواشناسی در سه روز آینده البته در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در جنوب استان‌های سیستان‌و‌بلوچستان و مناطقی از استان‌های خراسان جنوبی و کرمان و امروز نیز در شمال‌غرب و ارتفاعات البرز در استان‌های ‌گیلان، مازندران و گلستان رگبار موقتی باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده است.

وی افزود: همچنین در دو روز آینده در برخی از مناطق استان‌های اصفهان، مرکزی، قم، البرز، تهران و سمنان وزش باد و در پاره‌ای نقاط گردو خاک پیش بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی از ادامه گرد و خاک در مناطق شرق و جنوب شرق کشور برای روزهای جمعه و شنبه خبر داد و گفت: در این دو روز خلیج فارس نیز مواج خواهد شد.

رفعیی با اشاره به وضعیت آب و هوای پایتخت نیز گفت: آسمان تهران امروز صاف است و در پاره‌ای نقاط شاهد غبار محلی خواهیم بود؛ ضمن اینکه در بعد از ظهر و فردا افزایش ابر برای تهران پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی بیشینه امروز هوای تهران را 37 و برای فردا 38 درجه اعلام کرد و گفت: کمینه دمای فردا صبح تهران 25 درجه پیش بینی شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین