کد خبر: ۳۰۳۳۳۳
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۹

آتش در کارخانه روغن نباتی گلنار کرمان/ سیلاب روغن به راه افتاد/2نفر مجروح شدند

حدود 2 ساعت از وقوع آتش‌سوزی مهیب در کارخانه روغن نباتی گلنار کرمان می‌گذرد، اما باوجود تلاش نیروهای آتشنشان هنوز این آتش مهار نشده است و تلاش‌ها برای جلوگیری از سرایت آتش به انبار آمونیاک ادامه دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
حدود 2 ساعت از وقوع آتش‌سوزی مهیب در کارخانه روغن نباتی گلنار کرمان می‌گذرد، اما با وجود تلاش نیروهای آتش‌نشان هنوز این آتش مهار نشده است و تلاش برای جلوگیری از سرایت آتش به انبار آمونیاک کارخانه ادامه دارد تا از بروز فاجعه‌ای بزرگ جلوگیری شود.

خبرنگار فارس، حاضر در کارخانه گلنار گزارش داد: وزش باد موجب شده تا آتش از انبار اصلی کارخانه روغن نباتی کرمان به سمت بخش دیگری از کارخانه سرایت کند.

همچنین تلاش برای جلوگیری از سرایت این آتش مهیب به انبار آمونیاک کارخانه گلنار به شدت ادامه دارد، چراکه وقوع آتش‌سوزی در انبار آمونیاک یک فاجعه بزرگ را به بار می‌آورد.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر سیلاب روغن در خیابان ورودی به کارخانه روغن نباتی گلنار کرمان به راه افتاده است و آتش و دود زیادی مشاهده می‌شود.

شهردار کرمان، معاونان فرماندار کرمان، بخشدار ماهان و جمعی از مسئولان استانی در محل وقوع حادثه حضور دارند و در حال مدیریت بحران این آتش‌سوزی مهیب هستند.

قرار است به زودی ماشین آتش‌نشانی مجهز فرودگاه کرمان نیز برای اطفای حریق به محل کارخانه روغن نباتی گلنار کرمان اعزام شود.

تاکنون دو نفر دچار سوختگی سطحی شده‌اند. هنوز گزارشی از علت حادثه منتشر نشده است.

کارخانه روغن نباتی گلنار کرمان در مرداد ماه سال گذشته نیز دچار حریق شده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین