کد خبر: ۳۰۳۳۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵

این خودروها را نمی‌توان خرید+تصاویر

خودروهایی که به تعداد محدودی تولید شده اند و در حال حاضر درانحصار مجموعه داران یا افراد خاصی هستند و حتی ثروتمندان به دلیل محدودیت آنها قادر به خرید نیستند و تنها در صورتی که این خودروها برای حراج گذاشته شوند ثروتمندان می توانند نسبت به مالکیت آنها امیدوار باشند.
آفتاب‌‌نیوز :
در دنیا چیزهایی وجود دارد که نمی توان آنها را با پول خرید. نمونه آن عشق، شادی، دوستی و حتی مدلهایی از خودرو!

خودروهایی که به تعداد محدودی تولید شده اند و در حال حاضر درانحصار مجموعه داران یا افراد خاصی هستند و حتی ثروتمندان به دلیل محدودیت آنها قادر به خرید نیستند.

تنها در صورتی که این خودروها برای حراج گذاشته شوند ثروتمندان می توانند نسبت به مالکیت آنها امیدوار باشند.

زنوو ST1
شرکت دانمارکی زنوو ST1 در سال 2008 این خودرو اسپرت موتور وسط  را طراحی کرد. از این مدل تنها 15 دستگاه ساخته شد. از موتور  V8  هفت لیتری ساخته شده و در 2/9 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت می رسد. قیمت این خودرو یک میلیون و 800 هزار دلار است.
زنوو ST1 شرکت دانمارکی زنوو ST1 در سال 2008 این خودرو اسپرت موتور وسط را طراحی کرد. از این مدل تنها 15 دستگاه ساخته شد. از موتور V8 هفت لیتری ساخته شده و در 2/9 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت می رسد. قیمت این خودرو یک میلیون و 800 هزار دلار است.
پاگانی زوندا رودستر
پاگانی زوندا در سال 1999 توسط شرکت ایتالیایی تولید شد و تا سال 2009 تنها تعداد محدودی از آن ساخته شده است.موتور این مدل بی شباهت به موتور V12 مرسدس AMG نیست و در کمتر از ¾ ثانیه به شتاب 60 مایل در ساعت می رسد. قیمت این مدل یک میلیون و 800 هزار دلار است و از ویژگیهای آن محدود بودن آن است.
پاگانی زوندا رودستر پاگانی زوندا در سال 1999 توسط شرکت ایتالیایی تولید شد و تا سال 2009 تنها تعداد محدودی از آن ساخته شده است.موتور این مدل بی شباهت به موتور V12 مرسدس AMG نیست و در کمتر از ¾ ثانیه به شتاب 60 مایل در ساعت می رسد. قیمت این مدل یک میلیون و 800 هزار دلار است و از ویژگیهای آن محدود بودن آن است.
بوگاتی ویرون پورسانگ
از این مدل تنها 5 دستگاه تولید شده است. پورسانگ که عنوان پرسرعت ترین خودرو در جهان را دارد، در کمتر از 2/5 ثانیه به 62 مایل در ساعت می رسد. موتو 16 سیلندر آن 1001 اسب بخار قدرت دارد. هر 5 دستگاه در 24 ساعت به فروش رسید. قیمت این مدل 3 میلیون دلار است.
بوگاتی ویرون پورسانگ از این مدل تنها 5 دستگاه تولید شده است. پورسانگ که عنوان پرسرعت ترین خودرو در جهان را دارد، در کمتر از 2/5 ثانیه به 62 مایل در ساعت می رسد. موتو 16 سیلندر آن 1001 اسب بخار قدرت دارد. هر 5 دستگاه در 24 ساعت به فروش رسید. قیمت این مدل 3 میلیون دلار است.
فراری۲۵۰ GTO
فراری۲۵۰ GTO خودرویی است که در سال‌های ۱۹۶۲–۱۹۶۴ تولید شده‌است. این خودرو در کلاس خودرو اسپورت قرار گرفته و طراحی آن خودروهای موتور جلو-محور عقب بوده است. سیستم جعبه‌دندهٔ آن ۵ دنده به صورت دستی است. از موتور 12 سیلندر برخوردار بوده و 296 اسب بخار قدرت دارد. تنها39 دستگاه از این مدل در دسترس است. قیمت آن در آخرین حراجی 38 میلیون و 115 هزار دلار بود.
فراری۲۵۰ GTO فراری۲۵۰ GTO خودرویی است که در سال‌های ۱۹۶۲–۱۹۶۴ تولید شده‌است. این خودرو در کلاس خودرو اسپورت قرار گرفته و طراحی آن خودروهای موتور جلو-محور عقب بوده است. سیستم جعبه‌دندهٔ آن ۵ دنده به صورت دستی است. از موتور 12 سیلندر برخوردار بوده و 296 اسب بخار قدرت دارد. تنها39 دستگاه از این مدل در دسترس است. قیمت آن در آخرین حراجی 38 میلیون و 115 هزار دلار بود.
لامبورگینی وننو رودستر
لامبورگینی وننو رودستر یکی از گرانترین خودروهای لامبورگینی است. سه عدد وننو به مناسبت جشن ۵۰ سالگی لامبورگینی در رنگ‌های سبز و سفید و قرمز، نماد پرچم ایتالیا ساخته شده است. لامبورگینی وننو به کمک یک موتور ۶٫۵ لیتری V12 قدرتی معادل ۷۵۰ اسب بخار را داراست. در کمتر از 2/9 ثانیه به 62 مایل در ساعت می رسد و سرعت آن 220 مایل در ساعت است. وننو با 4 میلیون و 500 هزار دلار گرانترین خودروی لامبورگینی است.
لامبورگینی وننو رودستر لامبورگینی وننو رودستر یکی از گرانترین خودروهای لامبورگینی است. سه عدد وننو به مناسبت جشن ۵۰ سالگی لامبورگینی در رنگ‌های سبز و سفید و قرمز، نماد پرچم ایتالیا ساخته شده است. لامبورگینی وننو به کمک یک موتور ۶٫۵ لیتری V12 قدرتی معادل ۷۵۰ اسب بخار را داراست. در کمتر از 2/9 ثانیه به 62 مایل در ساعت می رسد و سرعت آن 220 مایل در ساعت است. وننو با 4 میلیون و 500 هزار دلار گرانترین خودروی لامبورگینی است.
مایباخ اکسلرو
تاکنون خودرویی گرانتر از این مدل ساخته نشده است. این تک خودرو در سال 2005 توسط شرکت دایملر آ گ برای فولدا تایرز ساخته شد و برای اولین بار در کلیپ تصویری جی زی خواننده سیاه پوست به نمایش در آمد. مایباخ اکسلرو218 مایل در ساعت سرعت دارد و از موتور 12 سیلندر برخوردار است. قیمت این خودرو 8 میلیون دلار معادل 28 میلیارد تومان است.
مایباخ اکسلرو تاکنون خودرویی گرانتر از این مدل ساخته نشده است. این تک خودرو در سال 2005 توسط شرکت دایملر آ گ برای فولدا تایرز ساخته شد و برای اولین بار در کلیپ تصویری جی زی خواننده سیاه پوست به نمایش در آمد. مایباخ اکسلرو218 مایل در ساعت سرعت دارد و از موتور 12 سیلندر برخوردار است. قیمت این خودرو 8 میلیون دلار معادل 28 میلیارد تومان است.
ترامونتانا
ترامونتانا نام خود را از وحشی ترین طوفان اسپانیا گرفته است. این مدل با موتور توربوشارژV12  و 710 اسب بخار، سرعتی بالغ بر 200 مایل در ساعت دارد. قیمت این خودرو 700 هزار دلار است ولی از آنجا که تنها 12 دستگاه از آن تولید شده، از ارزش بیشتری برخوردار است.
ترامونتانا ترامونتانا نام خود را از وحشی ترین طوفان اسپانیا گرفته است. این مدل با موتور توربوشارژV12 و 710 اسب بخار، سرعتی بالغ بر 200 مایل در ساعت دارد. قیمت این خودرو 700 هزار دلار است ولی از آنجا که تنها 12 دستگاه از آن تولید شده، از ارزش بیشتری برخوردار است.
کوئینزیگ تراویتا
گروه خودروسازی سوئدی کوئینزیگ تنها سه دستگاه از این خودرو اسپرت را ساخته است. سرعت این خودروموتور عقب  254 مایل در ساعت است و در 2/9 ثانیه به سرعت 62 مایل در ساعت می رسد. موتور آن ۴.۷ تویین-سوپرشارژر V8 سی‌سی و سیستم جعبه‌دندهٔ آن ۶ دنده به صورت دستی است.  بدنه خودرو از فیبر خاصی ساخته شده که کربن سیاه را به نقره ای تبدیل می کند. قیمت این مدل 2 میلیون دلار است.
کوئینزیگ تراویتا گروه خودروسازی سوئدی کوئینزیگ تنها سه دستگاه از این خودرو اسپرت را ساخته است. سرعت این خودروموتور عقب 254 مایل در ساعت است و در 2/9 ثانیه به سرعت 62 مایل در ساعت می رسد. موتور آن ۴.۷ تویین-سوپرشارژر V8 سی‌سی و سیستم جعبه‌دندهٔ آن ۶ دنده به صورت دستی است. بدنه خودرو از فیبر خاصی ساخته شده که کربن سیاه را به نقره ای تبدیل می کند. قیمت این مدل 2 میلیون دلار است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
2
17
شادی عشق دوستی را هم میشه با پول خرید بخدا میشه
شما چی میدونید از درد و غم یه دانشجوی کارشناسی ارشد بی پول و بدبخت که به خاطر بی پولی و بیکاری حتی نتونست به دختر مورد علاقش ابراز علاقه کنه و حالا باید خبر عروسیش رو بشنوفه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین