کد خبر: ۳۰۳۵۶۸
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷

قتل همسر با چرخ خياطي

مردي كه متهم است پس از قتل همسرش قصد پايان دادن به زندگي‌اش را داشت به بيمارستان منتقل شد و تحت نظر پليس قرار گرفت.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش جوان، عصر روز سه شنبه 26 خردادماه به مأموران كلانتري نبرد خبر دادند مرد جواني پس از قتل همسرش در خانه خودزني كرده است. لحظاتي بعد مأموران پليس در محل حادثه كه طبقه اول ساختماني مسكوني در انتهاي خيابان بهشتي، حوالي بلوار ابوذر بود حاضر شدند.

مأموران در خانه 100 متري با جسد فرشته روبه‌رو شدند كه با اصابت جسمي سخت به سرش فوت شده بود. كمي آن‌طرف‌تر شوهر وي پرويز، در حالي كه رگ دستش را با چاقو زده بود ناله مي‌كرد. همزمان با انتقال پرويز به بيمارستان، قاضي منافي‌آذر، بازپرس ويژه قتل به همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حاضر شدند.

 نخستين تحقيقات نشان داد پرويز از مدت‌ها قبل با همسرش اختلاف داشته تا اينكه هنگام آخرين درگيري همسرش را با زدن چرخ خياطي به سرش كشته است. همچنين مشخص شد متهم پس از اين حادثه ابتدا قصد داشته خود را حلق آويز كند كه طناب پاره شده و به زمين افتاده است. زماني كه پرويز دست به چاقو برده و خود زني مي‌كند، دو پسر خردسالش كه شاهد ماجرا بودند خاله‌شان را از حادثه با خبر مي‌كنند. مأموران پليس همچنين در بررسي خانه با به هم ريختگي اسباب و اثاثيه‌هاي زيادي روبه‌رو شدند كه مشخص بود قاتل هنگام درگيري آنها را شكسته است. ب
ررسي‌هاي ميداني ‌نشان داد پرويز سابقه اعتياد به مواد مخدر داشته و در كار خريد و فروش مواد مخدر هم فعاليت مي‌كرده كه به همين دليل با همسرش اختلاف داشته است. مردي كه موضوع را به پليس خبر داده بود گفت: من باجناق پرويز هستم. ساعتي قبل پسر پرويز تلفني موضوع درگيري پدر و مادرش را به همسرم خبر داد. پس از آن بود كه همراه همسرم خودم را به محل حادثه رساندم.

همزمان با انتقال جسد به پزشكي قانوني معلوم شد پرويز از مرگ نجات پيدا كرده است. تحقيقات درباره اين حادثه به دستور قاضي منافي آذر از سوي كارآگاهان مبارزه با قتل اداره دهم پليس آگاهي ادامه دارد.

 متهم در بيمارستان بعثت تحت نظر پليس قرار دارد تا پس از بهبود براي ادامه تحقيقات به اداره آگاهي منتقل شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین