کد خبر: ۳۰۳۶۸۹
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

سالن 12هزارنفری آماده میزبانی دومین دیدارایران وآمریکا

مدیرمجموعه فرهنگی - ورزشی آزادی گفت: برخی اشکالات جزیی در دیدار اول تیم های ملی والیبال ایران و آمریکا که در سالن 12هزار نفری وجود داشت، رفع شده و این سالن آماده میزبانی دیدار دوم این دو تیم است.
آفتاب‌‌نیوز : فرهاد نیکوخصال روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از 40روز پیش کار آماده سازی مجموعه 12هزار نفری آزادی برای دیدارهای لیگ جهانی والیبال آغاز شده بود و هزینه ترمیم و بهسازی اساسی این سالن که هزینه زیادی داشت، بخش عمده اش از سوی شرکت توسعه و بخشی دیگر از سوی فدراسیون والیبال تامین شد.

وی ادامه داد: عملیات بهسازی، زیباسازی، تنظیم نور وبهبود هواسازسالن و کف پوش در این مدت انجام شد وسیستم صوتی آن را پس از43 سال وبا کیفیت عالی فعال کردیم.البته این سیستم اشکالات کوچکی در دیدار اول ایران و آمریکا داشت که برای امشب رفع شده است.

نیکوخصال درعین حال گفت:همچنین هواسازهای سالن که طی این سال ها بامشکلات اساسی روبرو بودند، به روز رسانی شدند تاجایی که دمای سالن در نخستین روز برگزاری و با توجه به ازدحام جمعیت در 26 درجه قرار داشت.

مدیرمجموعه ورزشی آزادی در ادامه در باره نحوه میزبانی این مجموعه ازنخستین دیدار تیم های والیبال ایران و آمریکا اظهارداشت: در شب برگزاری نخستین دیدار خوشبختانه همکاری بسیار خوبی از سوی یگان های ویژه و حراست مجموعه ووزارت ورزش به منظور تامین امنیت مردم انجام گرفت.

وی با بیان این که قراربود جمعه شب ودر نخستین دیداردرهای سالن ساعت 19 به روی علاقمندان بازشود، افزود: به دلیل استقبال مردم وگرمای هوا درها از ساعت 17:30 به روی مردم باز شد و استقبال مردم برای تماشای این دیدار به حدی بود که نیم ساعت به آغاز بازی نیز همچنان جمعیت پشت درهای مجموعه ایستاده بودند.

مدیرمجموعه فرهنگی ورزشی آزادی ادامه داد:حدود 15هزارنفر تماشاگر در مجموعه 12هزار نفری آزادی که فراتر از ظرفیت آن بود حضور داشتند.

نیکوخصال با بیان اینکه درحین برگزاری این دیداربا مشکلی روبرو نشدیم ، اظهار داشت: در حال حاضر نیز این سالن برای دیدار دوم که امشب برگزار می شود آماده است وبرخی مشکلات جزیی که در روز نخست دیدار وجود داشته برطرف شد.

مدیرمجموعه فرهنگی ورزشی آزادی درباره تماشاگران دیدار نخست که جمعه شب برگزار شد، گفت: تماشاگر زن در دیدار نخست رقابت های لیگ جهانی در سالن حضور نداشتند و تنها مربی خانم والیبال آمریکا و چند نفر ازعوامل اداری و چند خانم از نیروی مجموعه آزادی به عنوان کادر اجرایی برای کنترل آی دی کارت حضور داشتند.

دیدار دوم تیم های ملی والیبال ایران و آمریکا ساعت 21 امروز در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.

تیم ملی والیبال آمریکا روز چهارشنبه گذشته وارد ایران شد ودر اولین مسابقه از دور برگشت خود مقابل تیم ملی والیبال ایران در سه ست متوالی مغلوب شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین