کد خبر: ۳۰۳۷۶۶
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴

انتخاب مجدد هادی خامنه‌ای به دبیرکلی مجمع نیروهای خط امام

اولین نشست شورای مرکزی جدید مجمع نیروهای خط امام هفته گذشته و با پایان کار شورای مرکزی قبلی و پس از کنگره اخیر این تشکل اصلاح طلب برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز : بنا بر اعلام کمیته ارتباطات مجمع نیروهای خط امام در ابتدای این جلسه جهت انتخاب دبیر کل به صورت کتبی رای گیری به عمل آمد که به اتفاق آرا حجت الاسلام والمسلمین سید هادی خامنه‌ای برای بار دیگر به دبیر کلی این تشکل انتخاب شد .

به همین مناسبت دبیر کل مجمع نیروهای خط امام ضمن تشکر از حسن اعتماد اعضای شورای مرکزی و اعضای سابق شورای مرکزی و همه اعضای این تشکل که در سالهای گذشته با وجود مشکلات و موانع مختلف به تعهد تشکیلاتی خود وفادار بودند، اظهار امیدواری کرد تا در دور جدید با همکاری و همراهی همه اعضا بتوان برای محقق ساختن اهداف و مرامنامه مجمع بیش از پیش تلاش کرد.

سپس اعضای کمیته‌های سیاسی، پشتیبانی، ارتباطات، استان‌ها و تشکیلات انتخاب شدند.

همچنین تعدادی از حاضران تحلیل‌های خود از وضعیت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور و موضوعات منطقه‌ای را بیان کردند.

شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام بر لزوم حمایت و تلاش برای اتخاذ راهبردهای مشترک منطقه‌ای بدون دخالت قدرت‌های فرامنطقه‌ای برای مبارزه با گروه‌های تکفیری و داعش تاکید کردند و تاسف و نگرانی خود را از حملات ضد بشری رژیم آل سعود و کشورهای حامی آن در حمله به مردم یمن ابراز داشتند و نسبت به انفعال نهادهای بین المللی ابراز تاسف کردند و خواستار پایان بخشیدن به بحران یمن از طریق گفتگوهای سیاسی شدند.

به گزارش ایلنا، در ادامه گزارشی از آخرین وضعیت واحدهای استانی مجمع و فعالیت های در حال انجام ارایه و پیرامون آنها تصمیمات لازم اتخاذ شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین