کد خبر: ۳۰۳۷۸۸
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶

توضیحات آخوندی نسبتا برای متقاضیان استیضاح قانع کننده بود

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز متقاضیان استیضاح وزیر راه و شهرسازی با آخوندی در کمیسیون متبوعش اظهار کرد:‌ توضیحات آقای آخوندی نسبتا برای متقاضیان استیضاح قانع کننده بود و ان شاء‌الله مساله حل و فصل شود.
آفتاب‌‌نیوز : منصور آرامی  گفت: جلسه امروز به بررسی درخواست استیضاح حدود 23 نفر از نمایندگان مجلس از وزیر راه و شهرسازی گذشت.

وی ادامه داد: طبق آیین نامه کمیسیون یک هفته فرصت دارد تا گزارش خود را تقدیم هیات رئیسه کند. امروز نیز ما در جلسه کمیسیون عمران سه بند از سوالات را مورد بررسی قرار دادیم و بنا شد سایر سوالات در جلسه روز سه شنبه با حضور درخواست کنندگان استیضاح و وزیر راه و شهرسازی مورد بررسی قرار گیرند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس در ادامه توضیح داد: یکی از سوالات درخصوص تهیه بلیط نیم بها برای ایثارگران بود که طبق توضیحات وزیر وزارت‌خانه قول داد مبلغی را که باید در اختیار بنیاد شهید و شرکت‌های خصوصی هواپیمایی قرار دهد تا موضوع حل شود.

آرامی خاطر نشان کرد: آقای آخوندی در این رابطه توضیح دادند که نیم بها بودن بلیط‌ها برای ایثارگران به تمامی شرکت‌های هواپیمایی، کشتیرانی، مسافربری قطار ابلاغ شده و در حال حاضر مشکل فقط در شرکت‌های خصوصی هواپیمایی است که ان شاء الله این مشکلات نیز حل می‌شود.

سخنگوی کمیسیون عمران همچنین گفت:‌ دو سوال دیگر نیز در خصوص گزارش وزارت راه و شهرسازی درباره‌ی بحث مسکن که باید به کمیسیون ارائه می‌شد و همچنین قرارداد ساخت لوکوموتیو در حوزه‌ی راه آهن بود که وزیر راه وشهرسازی توضیحات مبسوط و خوبی به درخواست کنندگان استیضاح ارائه کرد و نهایتا بنا شد گزارش‌هایی از وزارت‌خانه راه و شهرسازی در رابطه با سوالات به متقاضیان استیضاح داده شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین