کد خبر: ۳۰۳۸۱۸
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳

گزارش لحظه به لحظه از والیبال/ ایران ست اول را برد

تیم ملی والیبال ایران از ساعت 21 چهارمین مسابقه خود مقابل آمریكا را شروع كرد؛ آن هم در حالی كه ایران بازی اول و دوم را باخته بود و در بازی سوم با نتیجه سه بر صفر آمریكا را شكست داد.
آفتاب‌‌نیوز : سرویس اول بازی را میلاد عبادی پور زد. آمریكایی ها توپ را برگرداندند و میرزاجانپور با یك آبشار زیبا امتیاز اول مسابقه را به نام ایران ثبت كرد. عبادی پور سرویس دوم را اما به تور زد. آمریكایی‌ها هم سرویس اول خود را به تور زدند تا ایران دو بر یك جلو بیفتد. اما آمریكا سرویس عادل غلامی را تبدیل به امتیازی برای خود كرد.

ایران با آبشار زیبای میرزاجانپور امتیاز سوم را هم گرفت. امتیاز چهارم هم با دفاع خوب میرزاجانپور به دست آمد. شهرام محمودی بازی را شروع كرد. اما آمریكا با دفاع خوب، امتیاز سومش را گرفت. میرزاجانپور كه تا اینجا ستاره ایران بود، امتیاز بعدی را هم گرفت. خود او سرویس ایران را زد. اما آمریكا توپ برگشتی را تبدیل به امتیاز چهارم خود كرد.

ایران تا این لحظه حتی یك بار هم اجازه نداده كه آمریكا جلو بیفتد. بازی 6-6 و پس از آن 7-7 شد. ایران امتیاز هشتم را گرفت و داور وقت استراحت اعلام كرد. پس از وقت استراحت، میلاد عبادی پور سرویس خود را به بیرون زد و دو تیم در عدد 8 مساوی شدند.

شهرام محمودی امتیاز نهم ایران را گرفت و چند ثانیه بعد امتیاز دهم هم توسط همین بازیكن كسب شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین