کد خبر: ۳۰۵۰۴۲
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲

در سینما و تئاتر چه خبر است؟

10 فیلم‌نامه برگزیده نخستین مسابقه فیلم‌نامه‌نویسی پیامبر رحمت (ص) توسط انجمن سینمای جوانان ایران حمایت از تولید دریافت می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز : از بین آثار پذیرفته‌شده، 10 فیلم‌نامه برگزیده نخستین مسابقه فیلم‌نامه‌نویسی پیامبر رحمت (ص) حمایت از تولید می‌شوند. همچنین برگزیدگان این مسابقه در بخش پیامبر رحمت سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با جوایز نقدی تقدیر خواهند شد.

به گزارش ایسنا، چنانچه فیلم‌نامه‌نویس، خود تجربه کارگردانی و تولید فیلم داشته باشد با نظر شورای تولید انجمن، فیلم توسط خود او ساخته خواهد شد و چنانچه صاحب اثر صرفاً فیلم‌نامه‌نویس باشد، در هنگام تولید نام وی به‌عنوان فیلم‌نامه‌نویس درج خواهد شد.

نخستین مسابقه فیلم‌نامه‌نویسی پیامبر رحمت (ص) در راستای توجه به موضوع «پیامبر رحمت (ص)» به‌ویژه جلوه‌های اخلاقی، رفتاری و اجتماعی ایشان و ترسیم چهره رحمانی و ملکوتی آن حضرت توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزارمی‌شود.

آخرین‌مهلت ارسال آثار برابر با 20 تیر 94 است.

استقبال مردم از حضور محسن تنابنده و رضا عطاران در سینما قدس و سینما آزادی

شب گذشته محسن تنابنده کارگردان فیلم سینمایی گینس به همراه رضا عطاران بازیگر فیلم به سینما قدس و سینما آزادی رفتند .

به گزارش روابط عمومی پخش فیلم گینس، نخستین اکران مردمی فیلم «گینس» به کارگردانی محسن تنابنده شامگاه شنبه 6 تیر در سینما قدس و سینما آزادی برگزار شد.

محسن تنابنده و رضا عطاران که در این فیلم با هم همبازی هستند، ساعت 20:30 به سینما قدس و ساعت 22:45 به سینما آزادی آمده بودند تا در کنار مردم این فیلم را ببینند.

حضور محسن تنابنده و رضا عطاران در این دو سینما با استقبال بسیار خوب مردم و افرادی مواجه شد که برای تماشای فیلم بلیط خریداری کرده بودند.به گونه ای که ظرفیت سالنهای سینما کاملا تکمیل شد و جمعیت زیادی نیز در سالن انتظار سینما منتظر بودند تا با محسن تنابنده و رضا عطاران گفتگو کنند.

فیلم سینمایی "گینس" به کارگردانی محسن تنابنده از روز چهارشنبه (3 تیرماه) در سینماهای تهران اکران شده است و تاکنون به فروش خوبی دست پیدا کرده است.

در فیلم گینس؛ محسن تنابنده علاوه بر کارگردانی، یکی از نقش‌های اصلی را بازی کرده است.

در خلاصه داستان «گینس» آمده است: فردین: گینس سیخی چنده؟! پول کجاست اینو بگو؟

یک اطلاعیه برای جشنواره تئاتر فجر

در بخش مرور جشنواره تئاتر فجر، گروه‌هایی که نمایش آنها در فاصله زمانی اول دی ماه 1393 تا پایان خرداد ماه 1394 به اجرا در آمده است تا 15 تیرماه فرصت دارند فیلم اثر خود را به دبیرخانه ارائه نمایند.

همچنین گروه‌هایی که نمایش آنها در فاصله زمانی اول تیرماه 1394 تا آخر آبان ماه سال جاری اجرا می شود می‌بایست تا پانزده روز پس از پایان اجرای عمومی فیلم نمایش و تاییدیه معتبر اجرای خود را به دبیرخانه ارائه دهند.

در بخش نسل نو نیز آثاری که در فاصله زمانی دی ماه 1393 تا پایان خرداد ماه 1394 اجرا شده و یا از سوی جشنواره‌های دانشگاهی مذکور معرفی می شوند تا 15 تیرماه 1394 فرصت ارائه نسخه تصویری به دبیرخانه را خواهند داشت

آثاری که در فاصله زمانی آغاز تیرماه تا پایان شهریورماه سال جاری اجرا می‌شوند (اعم از اجرای عمومی، معرفی جشنواره های دانشگاهی و پایان نامه های تحصیلی) تا 9 مهرماه فرصت ارسال نسخه تصویری را به دبیرخانه جشنواره خواهند داشت.

فروش اینترنتی بلیت "قندون جهیزیه" در سایت سینما تیکت و ایران کنسرت

بلیت نمایش فیلم‌ها در برنامه "شب های نقره ای" به صورت اینترنتی در سایت سینما تیکت و ایران کنسرت میسر می باشد.

به گزارش روابط عمومی موسسه تصویر شهر، برنامه شب‌های نقره‌ای که اختصاص به اکران فیلم های روز سینمای ایران دارد ، پیش از این خرید بلیت آن فقط به صورت حضوری میسر بود ولی از امروز علاقمندان می توانند جهت تهیه بلیت به صورت اینترنتی به سایت سینماتیکت و ایران کنسرت نیز مراجعه نمایند.

برنامه شب های نقره‌ای از چهارم تیرماه آغاز شده و تا سیزدهم این ماه ادامه دارد. در این برنامه فیلم های سینمایی هر شب ساعت 12 در ایوان شمس با حضور هنرمندان به نمایش درمی آید.

زمان نمایش فیلم‌ها به این صورت اعلام می شود: قندون جهیزیه به کارگردانی علی ملاقلی پور/ یکشنبه هفتم تیرماه ، تاج محل به کارگردانی دانش اقباشاوی/ دوشنبه هشتم تیرماه، شیفت شب به کارگردانی نیکی کریمی/ سه شنبه نهم تیرماه، انیمیشن لاک پشت های نینجا با دوبله همزمان/ چهارشنبه دهم تیرماه، نهنگ عنبر به کارگردانی سامان مقدم/ پنجشنبه یازدهم تیرماه، دوران عاشقی به کارگردانی علیرضا رییسیان/ جمعه دوازدهم تیرماه، انیمیشن هابیت با دوبله همزمان/ شنبه سیزدهم تیرماه.

لازم به ذکر است که فروش بلیت در این ده شب به صورت همت عالی بوده و تمامی وجوه دریافتی آن به صندوق بیمه بیکاری خانه سینما واریز خواهد شد.

علاقمندان علاوه بر خرید بلیت به صورت اینترنتی ، یک ساعت قبل از شروع سئانس (ساعت 23) به ایوان شمس واقع در بزرگراه شهید گمنام (جلال آل احمد)، ابتدای بزرگراه کردستان مراجعه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین