کد خبر: ۳۰۶۵۷۷
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱

قاضی پرونده فائزه هاشمی، ابراهیم یزدی، جوانفکر، جیسون رضائیان و... قاضی پرونده بابک زنجانی شد

وکیل‌مدافع بابک زنجانی از ارجاع پرونده موکلش به شعبه 15 دادگاه انقلاب خبر داده است و قاضی صلواتی، پرونده بابک زنجانی را بررسی می کند.
آفتاب‌‌نیوز :
یک سالی می شود که بابک زنجانی برای بررسی پرونده های متعدد روانه زندان شده است. دولت شاکی اوست. پس از یک سال بررسی، پرونده او به دادگاه انقلاب ارسال شده است؛ ۲۰۰ جلد.

رسول کوهپایه‌زاده اصفهانی، وکیل بابک زنجانی این خبر را به ایسنا داده است: او با تاکید بر اینکه از بیان جزییات به دلیل این که هنوز رای قطعی صادر نشده معذورم، ادامه داد: این پرونده به شعبه 15 دادگاه انقلاب ارجاع شده و قاضی پرونده، آقای صلواتی است.

قاضی صلواتی، پیش از این پرونده های فائزه هاشمی، علی اکبر جوانفکر، ابراهیم یزدی، جیسون رضائیان، حسین درخشان، محمد توسلی، شهید مسعود علیمحمدی، زورگیران پارک هنرمندان و تعدادی دیگر را بررسی کرده و حکم صادر کرده است.

اما وکیل زنجانی گفته که مهمترین عنوان اتهامی موکلش اخلال در نظام اقتصادی کشور است.

او درباره‌ تعداد عناوین اتهامی موکلش گفت: من هنوز موفق نشدم کیفرخواست را مطالعه کنم ولی مهمترین عنوان اتهامی همین است.

کوهپایه‌زاده اصفهانی درباره‌ زمان احتمالی تعیین وقت رسیدگی به پرونده بابک زنجانی گفت: این پرونده نزدیک به 200 جلد است. خواندن هر کدام از آنها زمان‌بر است و من فکر نمی‌کنم برای حداقل زودتر از دو ماه دیگر تعیین وقت شود.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا شما تنها وکیل این پرونده هستید گفت: فعلا من اعلام وکالت کرده‌ام، اما این که بعدا وکلای دیگری اضافه شوند یا خیر به انتخاب موکل است.

به گزارش خبرآنلاین؛ وکیل مدافع بابک زنجانی با بیان این که کیفرخواست موکلش یکی دو ماه پیش صادر شده در پاسخ به این سئوال که آیا وجود این فاصله زمانی برای تعیین شعبه رسیدگی کننده به پرونده طبیعی است؟ گفت: با توجه به حجم سنگین پرونده و حساسیت موضوع، این امر طبیعی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین