کد خبر: ۳۱۰۲۵۸
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
تبلیغات

هتل‌های طرف قرارداد با آموزش و پرورش برای فرهنگیان

حق مسلم هر معلم و کارمندی در بدنه فرهنگی کشور این است که در روز‌های تعطیل و وقت مسافرت، کمی ذهن‌شان را از دغدغه‌های آموزشی خالی کنند و فضایی آرام را برای تازه کردن خود تجربه کنند.
آفتاب‌‌نیوز :

بیش از این‌ها باید برای این قشر همیشه در صحنه تلاش شود و یکی از گام‌های اساسی برای رفع خستگی و ایجاد اوقات فراغت برای فرهنگیان، فراهم آوردن اقامتگاه‌ها و هتل‌هایی است که بتوانند در آن‌ها اقامتی با کیفیت داشته باشند و کم و کاستی را در سفر احساس نکنند.

حق مسلم هر معلم و کارمندی در بدنه فرهنگی کشور این است که در روز‌های تعطیل و وقت مسافرت، کمی ذهن‌شان را از دغدغه‌های آموزشی خالی کنند و فضایی آرام را برای تازه کردن خود تجربه کنند. برای این که بهتر بتوانیم در این گام مهم این قشر مهم را همراهی کنیم، امروز به معرفی هتل‌های طرف قرارداد با آموزش و پرورش کشور تا معمان عزیز هنگام رزرو بلیط هواپیما و رزرو هتل برای سفر خودشان بتوانند انتخاب درستی را انجام دهند.

هتل‌های طرف قرارداد با آموزش و پرورش برای فرهنگیان

هتل فرهنگیان تبریز

تبریز با تمام زیبایی هایش در غرب کشور یکی از میزبانان فرهنگیان از سراسر کشور است. این هتل ۳ ستاره در تمام مدت سال و ۴ فصل سال پذیرای فرهنگیان کشور است. واحد‌های اقامتی هتل فرهنگیان در تبریز از با کیفیت‌ترین اماکنی است که کارمندان و معلمان آموزش و پرورش کشور در اختیار دارند. تصویه هوای مطبوع و خدمات خانه داری در این هتل از ویژگی‌هایی است که به دفعات از طرف مسافران فرهنگی آن شنیده شده است. هتل فرهنگیان تبریز در بلوار آزادی این شهر و در خیابان شهید جدیری جنوبی قرار گرفته است. لازم به ذکر است که این هتل در کنار استخر آبادگران قرار گرفته است و کسانی که در این هتل اقامت دارند به راحتی می‌توانند به راحتی از هتل با کمی پیاده روی از این مجموعه ورزشی استفاده کنند.

هتل فرهنگیان گلستان

به حق گلستان یکی از زیباترین شهر‌های شمالی ایران است و طبیعت بکر و مردمی مهربان دارد که همیشه حس خوش آمد گویی را به مسافران این شهر القا می‌کنند. هتل فرهنگیان این شهر نیز بیش از پیش میزبان قشر فرهنگی کشور است و از هتل‌های طرف قرارداد با آموزش و پرورش به حساب می‌آید. از آن جایی که مانند باقی شهر‌های ایران، گلستان نیز از پتانسیل بالایی چه از لحاظ آب و هوایی و چه از نظر جاذبه‌های گردشگری دارد، فرهنگیان محترم می‌توانند برای گذراندن اوقات فراغت در این شهر به هتل ویژه خودشان یعنی هتل فرهنگیان گلستان بروند و از واحد‌های اقامتی این هتل استفاده کنند. این هتل از فضایی آرام و کادر مجرب برخوردار است و برای صرف غذا نیز می‌توانید از سالن غذاخوری آن و از غذا‌های خوشمزه منوی آن لذت ببرید.

هتل‌های طرف قرارداد با آموزش و پرورش برای فرهنگیان

هتل آپارتمان فرهنگیان قزوین

اگر فرهنگی هستید و برای سفر به شهر قزوین برنامه دارید، بهتر است هتل آپارتمان فرهنگیان قزوین را گوشه ذهن خود داشته باشید. درب این هتل آپارتمان به روی تمام مسافران شهر قزوین باز است، اما اگر فرهنگی باشید و کارت شناسایی به همراه داشته باشید می‌توانید از تخفیفات ویژه آن استفاده کنید و از اقامت خود در این هتل لذت ببرید. این هتل آپارتمان شامل ۷ طبقه است که حسینیه بزرگی برای اجرای مراسم مذهبی در طبقه هفتم این هتل قرار گرفته است.

هتل فرهنگیان سنندج

سنندج، مهد فرهنگ و تمدن ایران هم از جمله شهر‌هایی است که هتل فرهنگیان دارد و میزبان مشتاق فرهنگیان از سراسر کشور است. پاکیزگی و نظم از ویژگی‌های هتل فرهنگیان سنندج است و برای بسیاری که می‌خواهند به همراه خانواده شان در مکانی امن از لحاظ بهداشتی و رفاهی قرار بگیرند، این هتل می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب باشد. ساعت تحویل اتاق در این هتل راس ساعت ۱۴ هر روز انجام می‌شود و زمان تحویل واحد اقامتی تان در ساعت ۱۲ ظهر انجام می‌شود. هزینه اقامت برای کودکان زیر دو سال در هتل فرهنگیان سنندج رایگان است.

هتل فرهنگیان زنجان

برای رسیدن به این هتل در شهر زنجان، کافی است که خود را در مسیری که به اول جاده گاوازنگ وصل می‌شود قرار دهید و بعد به سراغ خیابان اول غربی بروید و بعد از آن به شهرک کارمندان برسید. این هتل به نام مرکز آموزشی، رفاهی فرهنگیان زنجان نیز معروف است که البته به محض مشاهده سر در آن می‌توانید این نام را ببینید. واحد‌های اقامتی هتل فرهنگیان زنجان با بالاترین کیفیت آماده ارائه خدمات به مسافران و فرهنگیانی است که به شهر زنجان سفر می‌کنند.

مجموعه ورزشی هتل آساره

به تهران که بیایید، کافی است خود را به خیابان آزادی برسانید تا درست رو به روی دانشکده دامپزشکی خیابان زارع، پلاک ۱، این مجموعه فوق العاده را ببینید. هتل آساره که هتل‌های طرف قرارداد با آموزش و پرورش کشور است، امکاناتی همچون استخر، مجموعه آبی، باشگاه بدنسازی، فیتنس و سالن بیلیارد را دارا است.

هتل سنتی نیایش در شیراز

سه راه نمازی به طرف حرم مطهر شاه چراغ جایگاه این هتل سنتی و زیبا است که درب هایش همیشه به روی مسافران شیراز به ویژه فرهنگیان کشور باز است. یکی از ویژگی‌های خانه‌های سنتی شیراز که هتل سنتی نیایش هم یکی از این خانه‌ها است این است که رنگ سبز در ساختار آن‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد و هتل سنتی نیایش نیز از این قاعده مستثنی نیست. این هتل سنتی در یکی از آرام‌ترین محله‌های شیراز قرار گرفته است که به خاطر ساختار سنتی و پر از کوچه اش، خالی از هر گونه رفت و آمد اتومبیل تا شعاع ۱۵۰ متری محله است.

هتل‌های طرف قرارداد با آموزش و پرورش برای فرهنگیان

اقامتگاه سنتی ملک التجار (هتل سنتی ملک التجار)

اصفهان نصف جهان و اقامتگاه سنتی ملک التجار، ایده آل‌ترین اماکنی هستند که در کنار هم آسایش و رفاه را برای مسافران و فرهنگیان فراهم آورده اند. اقامتگاه سنتی ملک التجار نیز از هتل‌های طرف قرارداد با آموزش و پرورش کشور است که در طول ۲۴ ساعته شبانه روز در ۷ روز هفته آماده ارائه خدمات به فرهنگیان کشور است. فضای این هتل کاملا سنتی است و منوی رستوران سنتی این اقامتگاه نیز یکی از دلچسب‌ترین قسمت‌های اقامت در اقامتگاه سنتی ملک التجار است.

هتل پارس کرمان

هتلی ۸ طبقه در بلوار جمهوری اسلامی شهر کرمان که درست در کنار چهارراه فرهنگیان نیز قرار گرفته است و آماده پذیرایی از فرهنگیان محترم کل کشور است. فضای سبز هتل از زیباترین ویژگی‌های این هتل ۸ طبقه است و در واحد‌های اقامتی آن نیز برای تمام مسافران و فرهنگیانی که به شهر کرمان سفر می‌کنند تمام امکانات لازم محیا شده است.

منبع: eligasht.com

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین