کد خبر: ۳۱۰۹۰۴
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰

کواکبیان: در حوادث 88، تخلف صورت گرفت، اما به تقلب اعتقادی نداشتیم

دبیر کل حزب مردم سالاری گفت در حوادث سال 88 همواره گفتیم که تخلف صورت گرفته است اما به تقلب اعتقادی نداشتیم و در ارادت حزب مردم سالاری به ساحت روحانیت و مرجعیت و فقاهت و ولایت نیز شکی نداشته باشید.
آفتاب‌‌نیوز :
"مصطفی کواکبیان" در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کرمان اظهار کرد: اخبار استان ها را رصد می کنیم و به گفته مسوولان استان کرمان، همدلی و همزبانی و وحدت استان به برکت وجود نماینده ولی فقیه در استان است که در برخی استان ها نگاه نماینده ولی فقیه به همه احزاب، نگاه پدرانه است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: اعتقاد ما همان است که شهید بهشتی گفته است یعنی «حزب معبد من است» و معتقدیم حزب فقط اسم و مکان نیست، بلکه مربوط به زمان نیز بوده و هر زمان که نیاز باشد، می تواند محل عبادت باشد.

کواکبیان با بیان اینکه مظلومیت اندیشه های شهید بهشتی از مظلومیت خود شهید بیشتر است، تصریح کرد: حزب مردم سالاری، عنوان اصلاح طلبی را دارد و در مدت فعالیت از سال 78 تاکنون هیچ وقت از مرز اعتدال، قوانین، مقررات و ولایت فقیه و نظام عدول نکرده ایم و به همین دلیل هیچ کس نمی تواند هیچ برچسبی به حزب مردم سالاری بزند و در حوادث 88 گفتیم که تخلف شده اما به تقلب اعتقادی نداشتیم و در ارادت ما به ساحت روحانیت و مرجعیت و فقاهت و ولایت نیز شکی نداشته باشید.

دبیر کل حزب مردم سالاری با اشاره به توافقات وین نیز گفت: توافق وین زیر نظر مقام معظم رهبری بسیار خوب پیشرفت و حرف های طرف غربی بعد از مذاکرات، یک رجزخوانی است که باید در جلسات خصوصیشان، صهیونیست ها و اعراب را راضی کنند.

کواکبیان در ادامه درباره لزوم فعالیت احزاب در کشور اظهار کرد: انتخابات، رقابت است و رقابت نیز حزب می خواهد اما برخی هنوز نمی خواهند از افراط و تفریط دست بکشند و دلیل آن نیز بیشتر هوای نفس و تجاهل است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین