کد خبر: ۳۱۲۲۴۶
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱

محرومیت 2 بازیکن لیگ برتری لغو شد

مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ برتر از لغو محرومیت دو بازیکن لیگ برتری خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سایت سازمان لیگ فوتبال از لغو محرومیت دو بازیکنی خبر داد که به گفته آنها به یک واسطه بدهکار بودند.سازمان لیگ و کمیته انضباطی، یک روز قبل از بازی تیم های لیگ برتری،بازیکن تیم های تراکتورسازی و ملوان را محروم کرد.علت محرومیت هم این بود؛بدهکار بودن چند بازیکن به یک واسطه!

بعد از امضا و اعلام این محرومیت توسط سازمان لیگ و کمیته انضباطی،تیم های لیگ برتری اعتراض خود را نسبت به این حکم اعلام کردند و در یک اقدام عجیب کمیته انضباطی این بار هم مثل دفعات قبل حکمش را پس گرفت. سعید فتاحی، مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ برتر اعلام کرد، علی حمودی، بازیکن تراکتورسازی تبریز و محمد آبشک، بازیکن ملوان بندرانزلی از این هفته می‌توانند تیم‌های خود را در رقابت‌های لیگ برتر همراهی کنند.

وی گفت:« با توجه به اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فعالیت این دو بازیکن در تیم‌های‌شان بلامانع است.»

به گزارش خبرآنلاین، نکته فابل توجه این است که وحید هاشمیان چند ماهی است از باشگاه پرسپولیس به خاطر مطالباتش شکایت کرده است ولی تا به امروز نتیجه ای نداشته و حکمی در این مورد صادر نشده است.حال با شکایت شخصی ناشناس از چند بازیکن،کمیته انظباطی تیم های لیگ برتری را از همراهی بازیکنانش محروم می کند.به نظر می رسد کمیته انضباطی بر روی احکامی که صادر می کند توجه زیادی ندارد و این دومین محرومیتی است که در دو هفته اول لیگ برتر  صادر و سپس لغو می شود!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین