کد خبر: ۳۱۲۹۳۲
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹

نمایشی که امروز توقیف شد+تصاویـر

نمایشی که از 15 مرداد اجرایش درسالن ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر آغاز شده بود پس از سه روز اجرا توقیف شد.
آفتاب‌‌نیوز :
این تئاتر «پینوکیا» نام دارد که متن آن را استفانو بنینی نوشته و کارگردانش شهره سلطانی است.

به گزارش خبرآنلاین، شورای نظارت و ارزشیابی مرکز هنرهای نمایشی، دلیل توقیف این نمایش را پوشش بازیگران زن و برخی از دیالوگ‌ها دانسته است.

 مهدی شفیعی مدیر اداره هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره این وضعیت این تئاتر گفته: «اجرای نمایش پینوکیا متوقف شده و تا زمانی که اصلاحات پوشش و گریم انجام نشود اجرای این نمایش متوقف خواهد بود.»

مراسم افتتاحیه این نمایش با حضور عباس جوانمرد کارگردان پیشکسوت تئاتر ایران برگزار شد. این نمایش قرار بود بیش از 30 اجرا در تماشاخانه ایرانشهر داشته باشد.

مهدی شفیعی، مدیر مرکز هنرهای نمایشی درباره رعایت نکردن برخی شئونات در اجرای«پینوکیا» هم گفته: «پوشش و گریم بازیگران نمایش پینوکیا پس از بازبینی شورای نظارت تغییر کرده و در این باره خلاف مقررات شورای ارزشیابی عمل شده است.»

به گفته شفیعی روز گذشته تذکر کتبی به گروه اجرایی و مدیریت سالن برای تغییر شرایط ظاهری بازیگران داده شد و تا زمانی که این اصلاحات انجام نشود اجرای این نمایش متوقف خواهد بود و پس از اصلاحات این نمایش مجدد بازبینی می شود و در صورت رعایت مقررات شورای ارزشیابی اجازه اجرا به گروه داده خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین