کد خبر: ۳۱۸۰۲۷
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲

دستگیری بیش از 400 قاچاقچی موادمخدر در قزوین

جانشین فرمانده‌ی انتظامی استان قزوین از دستگیری 414 توزیع‌کننده و قاچاقچی مواد مخدر و کشف 475 کیلو و 729 گرم انواع مواد مخدر در پنج ماه سال‌ در این استان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
 سرهنگ «سلمان امیری» اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین در پنج ماه نخست سال‌ 221 کیلو و 93 گرم انواع مواد مخدر کشف و 38 قاچاقچی و 75 توزیع‌کننده موادمخدر را دستگیر کردند.

وی افزود: هم‌چنین مأموران انتظامی شهرستان قزوین در این مدت موفق به دستگیری 14 قاچاقچی و 85 خرده‌فروش موادمخدر و کشف 91 کیلو و 143 گرم انواع موادمخدر در این شهرستان شدند.

امیری ادامه داد: مأموران انتظامی تاکستان نیز طی پنج ماهه‌ی نخست سال‌ با اجرای انواع طرح‌های پاک‌سازی نقاط آلوده و مراقبت‌های پلیسی موفق به دستگیری 28 قاچاقچی و خرده‌فروش موادمخدر و کشف 69 کیلو و 150 گرم انواع موادمخدر در این شهرستان شدند.

جانشین فرمانده‌ی انتظامی استان قزوین تصریح کرد: مأموران انتظامی شهرستان البرز نیز در این مدت 58 کیلو و 311 گرم انواع مواد مخدر کشف و 73 قاچاقچی و توزیع‌کننده مواد مخدر را دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان بوئین‌زهرا در پنج ماهه‌ی نخست سال‌ مأموران پر تلاش انتظامی 33 قاچاقچی و خرده‌فروش را با 20 کیلو و 202 گرم انواع مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضایی تحویل دادند.

امیری گفت: مأموران انتظامی شهرستان آوج و آبیک نیز از ابتدا تا پایان مردادماه مقدار 15 کیلو و 830 گرم انواع موادمخدر کشف و 12 قاچاقچی و 56 توزیع‌کننده مواد مخدر را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده‌ی انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری خرده‌فروشان و نگهدارندگان مواد مخدر در روزها‌ی آینده ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین