کد خبر: ۳۱۹۵۱۷
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
رییس باشگاه العربی:

کارت قرمز دژاگه باید بخشیده شود/ عکس

باشگاه العربی به شدت به دنبال بخشش کارت قرمز اشکان دژاگه ستاره ایرانی این تیم است که در هفته اول لیگ ستارگان قطر در بازی مقابل الوکره اخراج شد.
آفتاب‌‌نیوز : باشگاه العربی به شدت به دنبال بخشش کارت قرمز اشکان دژاگه ستاره ایرانی این تیم است که در هفته اول لیگ ستارگان قطر در بازی مقابل الوکره اخراج شد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه العربی قطر از حکم صادر شده توسط فهد جابر داور بازی هفته اول العربی با الوکره در چارچوب لیگ ستارگان قطر بسیار عصبانی است. هر چند العربی این بازی را با نتیجه 1 ـ صفر به سود خود به پایان برد، اما اشکان دژاگه را به علت کارت قرمز از دست داد. علاوه بر اخراج اشکان 5 بازیکن دیگر العربی نیز کارت زرد گرفتند.

باشگاه العربی از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قطر خواسته است کارت قرمز اشکان را ملغا اعلام کند تا وی بتواند تیمش را در روز یکشنبه هفته آینده در برابر تیم الخور در هفته دوم لیگ همراهی کند. 

کارت قرمز دژاگه باید بخشیده شود/ عکس

احمد مبارک آل شافی رئیس روابط عمومی العربی نیز در شبکه تویتر این مطلب را تاکید کرد که باشگاه به جدیت از فدراسیون خواستار لغو حکم کارت قرمز اشکان دژاگه شده است. وی گفت: ملغا کردن حکم کارت قرمز اشکان کار شاقی نیست زیرا که این فدراسیون پیش از این نیز در اقدامی مشابه کارت قرمز نظر بلحاج بازیکن السد قطر در نیمه نهایی جام‌حذفی فصل گذشته را بخشید و وی توانست که در دیدار نهایی مقابل الجیش بازی کند و اتفاقا با درخشش همین بازیکن السد قهرمان این جام شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین