کد خبر: ۳۲۰۱۲۲
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱

تمجید روزنامه جام جم از برنامه «خندوانه»

وقتی همه ما پای این جعبه جادویی می‌نشینیم و سریال‌ها و برنامه‌ها را به نظاره می‌نشینیم، ممکن است با خودمان این جمله را نجوا کنیم که محتوای این برنامه به دردمان می‌خورد یا نه با سلیقه‌مان سازگار نیست.
آفتاب‌‌نیوز : وقتی همه ما پای این جعبه جادویی می‌نشینیم و سریال‌ها و برنامه‌ها را به نظاره می‌نشینیم، ممکن است با خودمان این جمله را نجوا کنیم که محتوای این برنامه به دردمان می‌خورد یا نه با سلیقه‌مان سازگار نیست. شاید این جملات را خیلی ساده بیان کنید، اما در نظر گرفتن سلایق همه مردم در هر سطح تحصیلی و شغلی در هر برنامه کار بسیار دشواری است و نمی‌توان راحت از این مساله گذشت، اما رامبد جوان با تولید و پخش برنامه خندوانه نشان داد که این کار سخت، شدنی است و می‌توان اکثر مخاطبان را در یک ساعت مشخص پای جعبه جادویی نشاند و با هم خندید.

 او در ادامه تولید برنامه و دعوت از مهمانان و پرسیدن سوالات متنوع از آنها که به فاش شدن بخش‌های ناگفته زندگی آنها منجر شد، دست به یک رقابت سالم و سازنده زد، رقابتی که هرگز نمونه آن در تلویزیون ایران تجربه نشده بود و آن هم مسابقه استندآپ کمدی میان هنرمندان طنز بود. او این مسابقه را از چهارم شهریورماه آغاز کرد.

در این مسابقه علیرضا خمسه، امین حیایی، سروش صحت، سیدجواد رضویان، مهران غفوریان، رضا شفیعی‌جم، بیژن بنفشه‌خواه، سپند امیرسلیمانی، امیرمهدی ژوله، روزبه معینی، شقایق دهقان، الیکا عبدالرزاقی، کربلایی، علی مسعودی، نادر سلیمانی و هومن حاج‌عبداللهی شروع به رقابت کردند.سه‌شنبه و چهارشنبه هفته پیش رضویان و خمسه در یک گروه و غفوریان و سلیمانی در گروه دیگر به اجرای استندآپ کمدی پرداختند. در این گروه‌ها تا الان جواد رضویان و مهران غفوریان جلوتر هستند.

همچنین در گروه شقایق دهقان و علی مسعودی که با یکدیگر رقابت داشتند، آرای مسعودی بیشتر از دهقان است. در واقع آخرین گروه‌های کمدین خندوانه عرق‌ریزان و با انرژی فراوان در این مسابقه شرکت کردند تا از دروازه این مسابقه عبور کنند.در مدت پخش رقابت‌های استندآپ کمدین‌ها واکنش‌های متعددی از سوی منتقدان و مردم شکل گرفت که یکی از این واکنش‌ها نسبت به رقابت جواد رضویان و علیرضا خمسه بود، منتقدان تاکید داشتند
چطور رضویان با این‌که در ابتدای برنامه اعلام کرد من میدان را به علیرضا خمسه واگذار می‌کنم و کار زیادی هم انجام نداد، توانست رای بیشتری نسبت به علیرضا خمسه بیاورد که او برای بردن این مسابقه زحمت زیادی کشید و برای نمایش خود تمرین کرده بود. ضمن این‌که حرف و حدیث‌های زیادی هم در رقابت سروش صحت و امین حیایی رد و بدل شد.

به گزارش جام جم، گرچه در ایام رقابت واکنش‌های زیادی نسبت به رقبا شکل گرفت، اما باید به عوامل برنامه خندوانه دست مریزاد گفت که توانستند با یک رقابت سالم و سازنده، مردم را نه‌تنها با یک چالش روبه‌رو کنند، بلکه پاسخگوی هر سلیقه‌ای باشند. این ایده جذاب توانست تعداد بینندگان تلویزیون را هم بالا ببرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین