کد خبر: ۳۲۰۲۲۳
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹

حمله سگ و گرگ به دو پیرزن روستایی

پیرزن 80 ساله ای عصر دوشنبه گذشته بعد از خارج شدن از خانه‌اش در روستای باغستان سفلی مورد حمله یک قلاده حیوان درنده از نژاد سگ و گرگ قرار گرفت.
آفتاب‌‌نیوز : کف دست، گلو، چانه و صورت این پیرزن در اثر حمله حیوان بشدت زخمی و مچ دست راست او نیز از دو ناحیه دچار شکستگی شد. حیوان درنده پس از حضور یافتن همسر پیرزن و همسایه‌ها، پیرزن را رها و محل را ترک کرد.

اما ماجرا به همین جا ختم نشد و حیوان درنده مسافت پنج کیلومتری باغستان سفلی تا باغستان علیا را طی کرد و بار دیگر نیز به یک زن 65 ساله در باغستان علیا حمله‌ور شد که این زن را نیز بشدت زخمی کرد. فرزندان این زن پس از کمک کردن به مادرشان، حیوان درنده را از او جدا کردند و با زدن چند ضربه او را کشتند.

پیرزن 80 ساله و زن 65 ساله برای مداوا به بیمارستان شهید چمران فردوس منتقل شدند. زن 65 ساله ساکن باغستان علیا که آسیب سطحی دیده بود پس از مداوای جراحات وارده، از بیمارستان مرخص شد ولی پیرزن 80 ساله ساکن باغستان سفلی به دلیل شکستگی مچ دست از دو ناحیه، در بخش جراحی بیمارستان بستری است که باید مورد عمل جراحی قرار گیرد.

به گزارش جام نیوز، روستاهای باغستان سفلی و علیا از مناطق ییلاقی و خوش آب و هوای فردوس است که در فاصله 15 کیلومتری این شهرستان قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین