کد خبر: ۳۲۰۴۱۳
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶

زن چاقوکش با نوچه‌‌هایش دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: زنی که با همدستی دو نفر دیگر راننده خودرویی را اغفال و در جاده‌ای خلوت به‌زور چاقو از او اخاذی کرده بودند، بازداشت شدند.
آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ ابراهیم عرب زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فردی با مراجعه به کلانتری عالی شهر از ضرب و شتم برادرش به وسیله افرادی ناشناس خبر داد که براثر شدت جراحات برادرش به بیمارستان اعزام و قادر به تکلم نیست.

وی اضافه کرد: با حضور پلیس در بیمارستان و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد فرد مضروب حوالی ظهر دریکی از میدان های عالی شهر خانم ناشناسی را به مقصد یکی از شهرهای هم جوار سوار خودرو خود می کند.

عرب زاده بیان کرد: پس از طی مسافتی خانم ناشناس با چاقو راننده را تهدید و مرد همراهش نیز با شی ء نوک تیزی به پهلوی راننده فروکرده و از وی می خواهند مسیرش را به سمت جاده خاکی تغییر دهد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: زن و مرد ناشناس با چوب راننده را به شدت مجروح و مبلغ 30 میلیون ریال به زور از وی اخاذی و به محض تاریکی هوا راننده در جاده ای خلوت رها می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر اظهار داشت: به محض اطلاع پلیس از این حادثه افسران آگاهی و اطلاعات کلانتری تحقیقات گسترده ای را آغاز کرده و کمتر از 10ساعت پس وقوع حادثه هویت مهاجمین شناسایی شد.

وی گفت: ابتدا در یک عملیات غافلگیرانه خانم ناشناس در یک مجتمع مسکونی در عالی شهر دستگیر و در تحقیقات اولیه از همدستی یک زن و مرد دیگر با خود خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، عرب زاده بابیان اینکه لحظاتی قبل هردو همدست این زن نیز دستگیر شدند و تحقیقات از آنان ادامه دارد تصریح کرد: شهروندان از سوار کردن افراد مشکوک خصوصاً در جاده های خلوت و ساعات کم تردد خودداری کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین