کد خبر: ۳۲۰۷۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲

برنده رقابت "ژوله - حیایی" مشخص شد

سرانجام بعد از یک رقابت نفسگیر 72 ساعته بین دو کمدین خندوانه ، امیر مهدی ژوله توانست با اختلاف اندکی ، به دور بعد رقابت "استندآپ کمدی(ایست خند)" صعود کند.
آفتاب‌‌نیوز :
در این رقابت امین حیایی 2 میلیون و 240 هزار و 643 رأی آورد و ژوله ، صاحب 2 میلیون و 240 هزار و 846 رأی شد.

هر چند رقابت کمدین ها در خندوانه صرفاً برای خلق دقایقی شاد برای مردم است ، اما حواشی سیاسی بر رقابت این دو هنرمند سایه افکند.

در ابتدای رأی گیری ، امین حیایی با اختلاف قابل ملاحظه ای جلوتر از ژوله بود ولی با گذشت چند ساعت، برخی فعالان فضای مجازی متعلق به جریان اصلاح طلب، با یادآوری نقش آفرینی حیایی در فیلم قلاده های طلا، از همفکران خود خواستند به حیایی رأی ندهند و به ژوله که قبلاً سردبیر یکی از نشریات اصلاح طلبان بود ، رأی بدهند.

بدین ترتیب، ماجرا سیاسی شد و برخی فعالان فضای مجازی متعلق به جریان اصولگرا نیز به تبلیغ حیایی پرداختند.

در این میان‌، هواداران امیر تتلو (خواننده زیر زمینی) هم که از انتقاد ژوله نسبت به تتلو شاکی بودند به کمپین حامیان حیایی پیوستند و رقابت ابعاد جدیدتری پیدا کرد.

در طول رقابت‌، بارها آرای دو طرف از همدیگر پیشی گرفت تا این که نهایتاً ژوله با اختلاف حدود 200 رأی برنده شد و به دور بعد راه یافت.
 
به گزارش عصر ایران، این ماجرا، نشان داد که جامعه ایران هنوز به شدت سیاست زده است و به ویژه برخی طیف‌های اجتماعی که احساس می‌کنند نمی‌توانند مطالبات خود را در یک فضای متعادل بیان کنند، به دنبال هر فرصتی برای ابراز هستند‌، روزی نظرسنجی برنامه 90 و روزی دیگر خندوانه و ... .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
1
32
ژوله لیاقتشو داشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
0
37
سیاسی چیه ؟ طنز و اجرایه آقایه ژوله بهتر و فاخرتر بود و من هم به همین خاطر به ایشون رای دادم ، بیخود مسئله رو سیاسیش نکنید .
محمدرضا
|
Germany
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
1
4
اتفاقا از نظر بنده این رقابت بخشی از اون بخاطره دقیقا همین موضوع سیاسی بود که بیان شد چون خیلی از افراد بخاطره همون تفاوت دیدگاه و حضوره اقای حیایی در فیلم واقعا عجیبه قلاده ها طلا وارد این رای گیری شدن.البته نمیشه گفت تنها دلیل بوده بلکه خیلی ها هم بخاطر خود برنامه به یکی از این دو رای دادن.ولی علت گفته شده بی تاثیر نبود.اگرچه نحوه افزایش آرا و تغییر اون خیلی عجیب بود که آدمو مشکوک میکرد.انشالا اقای ژوله و تمامی هنرمندانی که هنرشون در خدمت قدرت نیست و برای مردم و در جهت نقد قدرته موفق و سربلند باشن و هیچ وقت بخاطره پول و جایگاه هنرشون رو مفت به تاراج نذارن.
ناشناس
|
-
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
4
4
افتاب چرا مثل همیشه نظرای موافقت را فقط درج میکنی؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین