کد خبر: ۳۲۲۱۲۸
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۳

سلامت روحی عامل تیراندازی زندان آباده تایید شد

به گفته مدیرکل پزشکی قانونی استان فارس متهم پرونده تیراندازی در زندان آباده این استان که اقدام به کشتن پنج مامور زندان و زخمی شدن یک نفر دیگر در صبح یکشنبه هفته جاری کرد نیز به لحاظ روحی روانی در سلامت کامل بوده است .
آفتاب‌‌نیوز : سعید غلامزاده افزوده است : متهم در کمیسیون پزشکی قانونی مورد معاینه قرار گرفته و بررسی ها حکایت از این داشته که در نامبرده هیچگونه علائمی از جنون مشاهده نشده است .

گفتنی است که پیشتر رحیم زارع نماینده مردم شهرستان اباده در مجلس شورای اسلامی و نیز محمد رضا زارع فرماندار این شهرستان در گفت و گو با ایرنا عنوان کرده بودند که سرباز وظیفه ای که حدود ساعت هفت صبح یکشنبه با شلیک گلوله در حیاط زندان آباده باعث کشته شدن پنج نظامی و مجروح شدن یک سرباز دیگر شد، ضمن داشتن اختلالات روانی با مقتولین نیز اختلاف سلیقه داشته است.

این گزارش حاکیست سرباز متهم در برج دیده بانی حیاط زندان ابتدا چند تیر هوایی شلیک کرده و با مراجعه افسر نگهبان برای بررسی موضوع، وی و چهار تن از سربازان را به قتل رساند.

به گفته مسئولان منطقه بدنبال این حادثه به منظور کنترل شرایط و ایجاد آرامش در شهرستان، بلافاصله شورای تامین شهرستان تشکیل جلسه داد که در آن ماموریت هایی به سازمان های مرتبط محول شد تا موضوع را به سرعت و تا رسیدن به نتیجه نهایی دنبال کنند.

به گزارش ایرنا، شهرستان آباده در 274کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین