کد خبر: ۳۲۳۰۵
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۸۴ - ۱۵:۳۹

مديرعامل باشگاه فولاد: اواسط هفته تکليف فرانچيچ مشخص مي شود

با جلالي صحبتي نکرده ايم
آفتاب‌‌نیوز : وي در ادامه افزود: طي روزهاي گذشته نام گزينه هاي جديدي براي مربيگري تيم ما در برخي از محافل مطرح گشت اما قدر مسلم اين هيچ کدام از نام ها هنوز مد نظرمان قرار ندارند.
مثلا از مجيد جلالي به عنوان سرمربي فولاد نام برده شده اما هنوز صحبتي از جانب ما با ايشان صورت نگرفته است، در واقع هنوز تصميم قطعي درخصوص برکناري ملادن فرانچيچ اتخاذ نشده است اما به خوبي به اين نکته واقفيم که فرانچيچ رابطه دوستانه سال گذشته را بازيکنان فولاد ندارد.
مديرعامل باشگاه فولاد خوزستان تصريح کرد: در واقع بازيکنان ما سال گذشته ايشان را به طور کامل باور کرده بودند اما امسال چنين وضعيتي در بين بازيکنان ما حکمفرما نيست ضمن اين که هيچ تلاشي نيز از جانب ايشان در اين خصوص انجام نگرفته است.
رضاييان در پايان خاطرنشان کرد: فولاد پس از قهرماني هزينه بالايي را براي موفقيت تيم در آسيا و ليگ صرف کرده است، بنابراين نمي توانيم نسبت به عدم موفقيت تيم بي تفاوت بمانيم.
فرانچيچ از کنار عدم موفقيت تيم بي تفاوت مي گذرد اين مساله چندان خوشايند ما نيست فولاد به تيمي که در سال دوم ليگ برتر حضور داشت شباهت زيادي پيدا کرده است.
در زمان مربيگري بگوويچ با فولاد از هشت بازي آخر چهار امتياز کسب کرديم در حالي که در چند بازي اخيرمان نيز تقريبا چنين حالتي بر تيم ما مستولي شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین