کد خبر: ۳۲۴۱۱۴
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵

تیراندازی در دانشگاه‌های آمریکا ادامه دارد؛ مرگ 12 نفر در 3 دانشگاه مختلف در 10 روز گذشته

با گذشت 10 روز از تیراندازی در کالجی در اورگان آمریکا و انتقادات شدید باراک اوباما از قانون آزاد بودن تفنگ در ایالات متحده، این تیراندازی ها ادامه دارد؛ روز گذشته 2 تیر اندازی در 2 دانشگاه مختلف یکی در آریزونا و یکی در تگزاس منجر به مرگ 2 نفر شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 در حالی که انتقاد های زیادی بر قانون آزاد بودن تفنگ در آمریکا شده است و حتی باراک اوباما، رئیس جمهور ایالات متحده، علیه این قانون سخنرانی کرده، در 10 روز اخیر 12 نفر به دلیل تیراندازی در 3 دانشگاه این کشور کشته شده اند.

10 روز پیش تیراندازی در کالج اورگان منجر به مرگ 10 نفر شده است. روز گذشته نیز 2 تیر اندازی مختلف یکی در دانشگاه تگزاس یکی آریزونا 2 نفر را کشت.

به گزارش گاردین، پلیس تگزاس دیروز گزارش داد که یک نفر در تیراندازی در دانشگاه تگزاس جنوبی کشته شده، یک نفر هم زخمی شد.

تاکنون 2 نفر از عوامل این تیر اندازی بازداشت شده اند و نفر سوم هم فرار کرده است.

به گزارش خبرآنلاین؛دیروز این دانشگاه که 9700 دانشجو دارد در توئیترش اعلام کرد که تمام کلاس های جمعه اش لغو شده است.

گفتنی است ماه مرداد نیز تیراندازی در این دانشگاه منجر به مرگ یک نفر شد و دانشگاه در رابطه با تیراندازی های اخیر در بیانیه ای گفت: تیراندازی های اخیر در دانشگاه ما برای جامعه دانشگاهیمان بسیار سخت بود، به همین علت دانشگاه قرار است حضور پلیس را در دانشگاه افزایش دهد.

به گزارش سی ان ان، دیروز هم در دانشگاه آریزونا که 25 هزار دانشجو دارد بین 2 گروه از دانشجویان دعوایی شد و یک نفر از آنها که استیو جونز نام دارد از داخل خودرو اش تفنگی برداشت، یک نفر را کشت و  3 نفر را زخمی کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین