کد خبر: ۳۲۵۲۹۶
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰

گزینه‌های جانشینی محمد خاکپور/ از وحید هاشمیان تا امیر قلعه نویی

با کناره گیری خاکپور از سرمربیگری تیم ملی امید، حالا فدراسیون باید به فکر انتخاب جانشین او باشد.
آفتاب‌‌نیوز : محمد خاكپور دیگر سرمربی تیم ملی امید نیست. مگر اینكه اتفاق خاصی رخ دهد و حبیب كاشانی بتواند او را راضی كند كه برگردد. البته بعید هم به نظر می رسد كه كاشانی دیگر علاقه ای به برگرداندن محمد خاكپور داشته باشد چراكه خاكپور بدون مشورت با كاشانی از سرمربیگری امیدها كناره گیری كرد و همین موضوع باعث ناراحتی مدیر تیم امید شده است.
از طرفی تردیدهای فنی درمورد توانایی محمد خاكپور برای رساندن ایران به المپیك وجود داشت كه حالا رفتن خاكپور، دست مسئولان تیم امید را برای پیدا كردن گزینه ای دیگر، باز گذاشته است. خود كاشانی بدش نمی‌آید كه كرانچار را به تیم امید ببرد. او اخیرا هم در مصاحبه ای گفته كه كرانچار گزینه اصلی من بوده.
حالا محمد مایلی كهن هم می تواند یكی از گزینه های سرمربیگری تیم ملی امید باشد. او كه در كنار محمد خاكپور حضور داشت و نقش مدیر فنی را ایفا می كرد، حالا یكی از گزینه های جدی سرمربیگری تیم ملی امید است. البته او مدتی است كه مربیگری نكرده و از فضای مربیگری به دور بوده، اما با این حال تجربه اش در سسال های گذشته، مایلی كهن را تبدیل به گزینه ای جدی كرده است. اگر مایلی كهن سرمربی شود، احتمالا مجتبی تقوی هم به عنوان دستیار او فعالیت می كند.
در میان مربیان داخلی بیرون گود مانده هم مطرح ترین گزینه ها، امیر قلعه نویی و منصور ابراهیم زاده هستند. البته امیر قلعه نویی قبلا در واكنش به این موضوع، با ناراحتی گفته بود: «شان من این است كه سرمربی تیم امید شوم؟» اما با این حال او جدی ترین گزینه ایرانی است. گرچه قلعه نویی اختلاف نظرهایی به وزارت ورزش دارد و بعید است كه سرمربیگری تیم امید را به او بدهند.
افشین قطبی هم دوست دارد كه سرمربی تیم امید شود اما دلخوری حبیب كاشانی از این مربی، كار را برای رسیدن قطبی به نیمكت تیم امید سخت می كند. وحید هاشمیان دیگر گزینه ای است كه می تواند سرمربی تیم امید شود. البته هاشمیان تجربه قابل توجهی در مربیگری ندارد اما خاكپور هم زمانی كه سرمربی تیم امید شد، همین شرایط را داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین