کد خبر: ۳۲۵۳۹۰
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
ابهام در نحوه هزینه‌کرد ارز و اعتبارات در ستاد سوخت

انتقاد از تعلل در جمع‌بندی تفحص از ستاد سوخت

عضو هیات تحقیق و تفحص از تبصره 13 از تعلل در جمع بندی تفحص از ستاد سوخت انتقاد کرد و گفت: با وجود اتمام مهلت تمدید شده برای تفحص از این ستاد ،بازهم هیچ گزارشی از این تفحص ارایه نشده است.
آفتاب‌‌نیوز :
نادر قاضی پور درگفت وگو با خانه ملت، با اشاره به پایان یافتن مهلت شش و دو ماهه برای ارایه گزارش تحقیق و تفحص از تبصره 13، گفت: با وجود اتمام زمان تعیین شده اما هنوز هیچ گزارشی از این تفحص به کمیسیون اقتصادی مجلس و حتی به کمیته این تفحص ارجاع نشده است.

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی با یادآوری درخواست نمایندگان از ریاست کمیسیون اقتصادی مجلس برای عوض کردن رئیس هیات تفحص از تبصره 13، افزود: تعلل در ارایه گزارش این تفحص به درخواست نمایندگان برای عوض کردن ریاست آن منجر شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه پیگیری برای به نتیجه رساندن تفحص از ستاد سوخت همچنان ادامه دارد، گفت: اجازه حیف و میل شدن بیت المال به هیچ احدی داده نخواهد شد. با مشخص شدن این تحقیق و تفحص وضعیت و نحوه هزینه کرد ارزهای کشور روشن می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در انتقاد از عملکرد ستاد سوخت با اشاره به اینکه حساب‌های بانکی ستاد سوخت و مدیریت حمل و نقل خلاف ضوابط قانونی در بانک‌های خصوصی است، گفت: نحوه هزینه‌کرد ارز و اعتبارات در ستاد مدیریت سوخت و حمل و نقل ابهامات زیادی دارد. 

خواهان تغییر ریاست هیات تفحص از ستاد سوخت هستیم

درهمین راستا؛امید کریمیان با انتقاد ازعملکرد هیات تحقیق و تفحص از ستاد سوخت،گفت: تعلل دراین مهم تبعات بدی برای اقتصاد کشور به همراه دارد.

نماینده مریوان درمجلس نهم،با بیان اینکه تخلفات عدیده ای در ستاد سوخت صورت گرفته است، افزود: ایجاد حساب های صوری یکی از چندین تخلفی است که باید از سوی هیات تفحص از ستاد سوخت مورد روشنگری واقع شود.

وی با انتقاد از تعلل در ارایه گزارش تفحص از ستاد سوخت به کمیسیون اقتصادی مجلس، افزود: با وجود پیگیری های مستمر ریاست این تفحص هنوز گزارشی ازاقدامات انجام شده و تخلفات پیگیری شده به این کمیسیون ارایه نکرده است.

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت:ما خواهان تغییر ریاست هیات تفحص ازستاد سوخت برای تسریع در گزارش دهی آن به کمیسیون اقتصادی و روشنگری در این مهم هستیم.

عملکرد ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور ازسال اول اجرای برنامه چهارم توسعه تا مردادماه 1391 نزد هیات تحقیق و تفحص مجلس بوده و هنوز وضعیت به این ستاد و تخلفات صورت گرفته در آن مشخص نشده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین