کد خبر: ۳۲۶۵۰۸
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴

شوک به فوتبال دنیا/کرویف بزرگ سرطان ریه دارد

خبر شوک کننده است؛ ابتلای یوهان کرویف به سرطان ریه!
آفتاب‌‌نیوز :
 رسانه های اسپانیایی از خبری نوشتند که دنیای فوتبال را تحت تاثیر قرار می دهد. اینکه اولین سوپراستار نسل دهه 70 فوتبال دنیا مبتلا به سرطان ریه شده است.

یوهان کرویف بزرگ که این اواخر بیشتر انتقادهایش از بارسا و سیستم مدیریتی اش گاه و بی گاه شنیده می شد به سرطان ریه مبتلا شده. او پس از نزدیک به 50 سال سیگار کشیدن حالا باید تحت درمان برای مبارزه با سرطان ریه باشد.

به گزارش خبرآنلاین؛کرویف هلندی که از آژاکس به سوپراستار فوتبال دنیا بدل شد، در تمام سال های فوتبال توانست یکی از بهترین های ادوار گوناگون باشد. او شاه ماهی فوتبال شناور هلند رینوس میشل بود و اولین سوپراستاری لقب گرفت که بستن قرارداد تبلیغاتی با برندهای پوشاک را باب کرد. عکس های با سیگارش از همان دوران جوانی و آن سیگارهای هلندی همیشه برایش انتقادهایی به همراه داشت اما این آقای خاص خوش تیپ همیشه کار خودش را می کرد. جایگاه بی بدیل او در فوتبال دنیا و نقش پدرانه ای که در تحول فوتبال اسپانیا و بخصوص بارسا داشت از او یک بت بین هواداران فوتبال بارسلونا ساخته است. کرویف در اواسط دهه 90 و در فینالی رویایی توانست بارسا را با گل زیبای رونالد کومان، قهرمان اروپا کند و تیمی رویایی را بنا بسازد. 

این مرد دوست داشتنی، از حالا باید تحت درمان باشد برای مبارزه ای سخت که به زودی مسیر درمانی اش اعلام می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین