کد خبر: ۳۲۶۷۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹

اسپانسر روی پیراهن امیر قلعه نویی؛ لباس تیم ملی آمریکا را تولید می‌کند؟

مجید ساعدی فر، تولید کننده لباس های تیم ملی والیبال می گوید پیشنهاد تهیه البسه تیم ملی آمریکا را دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
مجید ساعدی‌فر، پزشک و فیزیوتراپ اسبق تیم ملی فوتبال ایران که حالا سالهاست جای طبابت با تولیدی پوشاکش اسپانسر روی پیراهن امیر قلعه نویی؛لباس تیم ملی آمریکا را تولید می کند؟سرگرم است و البته در والیبال توانسته برندی سرشناس در دنیا باشد، می گوید پیشنهاد همکاری با تیم های ملی آمریکا را دارد. آمریکایی ها سالهاست که محصولات نایکی را می پوشند و لباس‌های‌شان بالاترین کیفیت را بین لباس‌های دنیا دارد.
 
ساعدی‌فر اما می‌گوید پیشنهاد اولیه ای دارد که در ازای تهیه بیش از 1.5 میلیون دلار پوشاک برای تیم‌های بزرگسالان والیبال امریکا، بتواند اسپانسر پوشاک این تیم در  مسبقات المپیک و لیگ جهانی باشد. این پزشک خوزستانی که سالهاست در امریکا زندگی می کند، سالها قبل کارخانجات تولید پوشاکش را در چین و در همان تولیدی هایی که پوشاک تولیدی نایکی را تولید می کردند، تولید می کند اما فاصله او با تیم ملی آمریکا و ادعای بزرگ او را حتی مسئولان فدراسیون فوتبال ایران، رویایی می دانند و دور از دسترس.
 
ساعدی فر که لباس هایش برند روی پیراهن امیر قلعه نویی، مربی سال قبل استقلال هستند، دو سال قبل برای اینکه پیراهن هایش جای آل اشپرت را در استقلال بگیرند، جنگی بزرگ بر سرش به راه افتاد. این برند پوشاک، سال هاست که لباس های تیم ملی والیبال، دوبنده های کشتی ایران، آذربایجان و خیلی از کشورهای دیگر دنیا را تولید می کند. با این وجود ساعدی فر شاید تحولات سیاسی جدید را خیلی جدی گرفته است که از چنین پیشنهادی در حضور مدیران عالیرتبه والیبال کشورمان سخن گفته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
محمد از اندیمشک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
0
0
با سلام خدمت شما؛
دکتر "مجید ساعدی فر" آبادانی نیستند و اصالتا اندیمشکی و اهل این شهر میباشند و اتفاقا منزل پدری ایشان در همسایگی منزل پدری بنده میباشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
0
0
الیکی میگه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین