کد خبر: ۳۲۶۹۵۴
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲

نیکی کریمی به سینما خواهد آمد+عکس،پوستر

فیلم سینمایی «چهارشنبه 19 اردیبهشت» به کارگردانی وحید جلیلوند در گروه آزاد و از سه شنبه 5 آبان‌ماه، در سینماهای کشور اکران می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : «چهارشنبه 19 اردیبهشت» اولین ساخته وحید جلیلوند، مجری، صداپیشه و بازیگر تئاتر و تلویزیون است که سال گذشته در بخش نگاه نو سی و سومین جشنواره فیلم فجر نیز حضور یافت. فیلمی اپیروزدیک از سینمای اجتماعی که در رونمایی جشنواره،  نظر مثبت تماشاگران و منتقدان را به خود جلب کرد.

به گزارش تسنیم، علی جلیلوند تهیه کنندگی این کار را برعهده دارد و وحید جلیلوند علاوه بر کارگردانی به عنوان بازیگر نیز در فیلم «چهارشنبه 19 اردیبهشت» حضور دارد. نیکی کریمی، امیر آقایی، شاهرخ فروتنیان، برزو ارجمند، آفرین عبیسی، سعید داخ، کتانه افشاری‌نژاد، میلاد یزدانی و سحر احمدپور در این فیلم بازی می‌کنند.

در خلاصه داستان این فیلم‌ آمده است: یک آگهی غیر متعارف در بخش نیازمندی های روزنامه همشهری، جمعیت کثیری را در روز مشخصی به خیاردیبهشت می‌کشد. دخالت پلیس قائله را علی الظاهر پایان می دهد اما..

اکران فیلم سینمایی «چهارشنبه 19 اردیبهشت» به کارگردانی وحید جلیلوند در گروه آزاد و از سه شنبه 5 آبان‌ماه در سینماهای کشور شروع می‌شود.

«چهارشنبه 19 اردیبهشت» را فیلمیران پخش می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین