کد خبر: ۳۲۷۰۳۳
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹

رم صدرنشین سری آ شد

رمی ها با برتری برابر فیورنتینا به صدر جدول رقابت‌های لیگ ایتالیا صعود کردند.
آفتاب‌‌نیوز : در دیداری بسیار حساس از رقابت‌های لیگ ایتالیا دو تیم فیورنتینا و رم در شهر فلورانس برابر هم به میدان رفتند. فیورنتینای صدرنشین برابر رم رده سومی به میدان رفت که برنده این بازی مستقیما در صدر جدول قرار می‌گرفت. به همین خاطر دو تیم با انگیزه زیادی در این مسابقه حاضر شدند. رمی‌ها خیلی زود در دقیقه 6 توانستند به گل برسند. محمد صلاح هافبک مصری فصل گذشته چلسی که مقطعی را در تیم فیورنتینا گذراند توانست تیمش را پیش بیاندازد. این هافبک مصری پس از گل خوشحالی نکرد.

در ادامه بازی درگیرانه رم باعث شد داور مسابقه به چند بازیکن این تیم اخطار دهد و در حالی که بازی به دقیقه 34 رسیده بود ژروینیو مهاجم ساحل عاجی توانست گل دوم بازی را هم برای رم به ثمر برساند و خیال شاگردان گارسیا را بابت صعود به صدر جدول و پیروزی در این دیدار راحت کند.

در نیمه دوم فیورنتینا سراپا حمله شد ولی بازی بیشتر رنگ و بوی خشونت به خود گرفته بود و هر از چندگاهی داور مسابقه برای آرام کردن مسابقه دست به جیب می شد تا اینکه در دقیقه 87 کارت زرد دوم را به محمد صلاح زننده گل نخست رم نشان داد تا این بازیکن از زمین اخراج شود. هواداران فیورنتینا نیز به شدت این بازیکن را هو کردند چرا که ترجیح داد در فیورنتینا نماند و به رم بپیوندد. پس از این گل میزبان بنفش پوش در دقیقه 90 یکی از گل های خورده را پاسخ داد و موفق شد با ضربه باباکار اختلاف را به حداقل برساند تا این دیدار با برتری دو بر یک رم به پایان برسد.

به گزارش ایسنا، در دیگر دیدار لاتزیو در خانه با سه گل تورینو را از پیش رو برداشت تا به وضعیت خود در جدول رده‌بندی سر و سامان ببخشد. اندرسون برزیلی ستاره لاتزیو در این دیدار بود و توانست دو گل به ثمر برساند و دیگر گل بازی را لولیچ هافبک صربستانی به ثمر رساند. به این ترتیب در جدول رده‌بندی لیگ ایتالیا رم بالاتر از فیورنتینا و اینتر در صدر قرار گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین