کد خبر: ۳۲۷۱۹۸
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵

دادستان قزوین تکذیب کرد: پرونده‌ای در رابطه با تجاوز به عنف در منطقه باراجین تشکیل نشده است

دادستان قزوین گفت: هنوز بحث تجاوز به عنف در این پرونده اثبات نشده و دستگاه قضایی استان با حساسیت ویژه نسبت به این گونه موارد در حال رسیدگی است.
آفتاب‌‌نیوز : حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در خصوص حادثه بوستان باراجین گفت: پرونده ای در خصوص تجاوز به عنف در بوستان باراجین تشکیل نشده است، منتهی پرونده ای در رابطه با سرقت مطرح شده که در این پرونده برخی مدعی تجاوز به عنف هستند که این ادعا هم اکنون در حال بررسی است.

وی ادامه داد: هنوز بحث تجاوز به عنف در این پرونده اثبات نشده و دستگاه قضایی استان با حساسیت ویژه نسبت به این گونه موارد در حال رسیدگی است.

صادق نیارکی در خصوص انتشار اخبار کذب از برخی رسانه ها و سایت ها گفت: رسانه ها اخلاق حرفه ای و رسانه ای را رعایت کنند و به اهالی رسانه هشدار می دهم که با اخبار اثبات نشده و ناصحیح امنیت روانی جامعه را برهم نزنند و اگر موضوع یا خبر خاصی وجود داشته باشد از طریق اطلاع رسانی صحیح به افکار عمومی داده خواهد شد.

وی افزود: تجاوز به عنف یکی از جرایمی است که دستگاه قضایی با حساسیت و بدون اغماض با آن برخورد می کند ولی تاکنون پرونده تجاوز به عنف چندین نفره مطرح نشده است.

به گزارش برنا، برخی سایت ها صبح امروز از تشکیل پرونده تجاوز به عنف چند نفره در بوستان باراجین قزوین خبر داده بودند که انصاری رییس کل دادگستری استان هم این موضوع را تکذیب کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین