کد خبر: ۳۲۷۲۰۱
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷

تکذیب درگیری و قتل‌ در مراسم عزاداری حسینی ملایر

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به بروز برخی شایعات در ایام محرم در این شهرستان وقوع هرگونه درگیری و قتل در مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی در ملایر را تکذیب کرد.
آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ "شعبان ترک نیا" ‌دوشنبه ‌4 آبان در جمع خبرنگاران، ‌افزود: وقوع هرگونه درگیری، نزاع و قتل در ایام محرم و مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی در این شهرستان کذب است و واقعیت ندارد و تمام مواردی را هم که عنوان شده، تکذیب می‌کنم.

وی ‌اظهارکرد: در طول 10 شب عزاداری محرم که هیات‌ها در سطح شهر مشغول عزاداری بودند، هیچگونه اتفاقی در این 10 شب رخ نداد و پلیس همه موارد و رخدادها را به خوبی رصد کرد و مشکل خاصی مشاهده نشد.

ترک نیا ‌ادامه داد: از ابتدای محرم تا روز عاشورا هیات‌های مذهبی با نظم و مقررات خاصی در ساعت‌های تعیین شده در خیابان ها حضور پیدا کرده و در مسیرهای مشخص شده حرکت کردند.

فرمانده انتظامی ملایر با بیان اینکه نظم و امنیت کامل در آیین‌های عزاداری محرم در شهر ملایر، بخش‌ها و روستاها برقرار بوده است، یادآورشد: قبل از ایام محرم چندین جلسه با روسای هیات‌های مذهبی برگزار شد و اکیپ‌های پلیس در 24 نقطه از سطح شهر در این ایام مستقر شدند.

ترک نیا ‌افزود: چند اکیپ پلیس در خیابان همدان که محل عبور بیشترین تعداد هیات‌های مذهبی و هیات ابوالفضل(ع) بزرگترین هیات مذهبی ملایر است، مستقر شدند و علاوه براین پلیس راهور نیز برای عبور و مرور بهتر هیات‌های مذهبی در مسیرهای مختلف شهر، محدوده ترافیکی ایجاد کرد.

فرمانده انتظامی ملایر گفت: همچنین ایست بازرسی نیز در نقاط مختلف شهرستان در ورودی و خروجی‌های شهر استقرار یافت و گشت‌های مضاعف برای پیشگیری از وقوع سرقت در منزل و سرقت وسایل نقلیه در طول دهه اول محرم برقرار بود.

به گزارش ایسنا، ‌ترک نیا در رابطه با شایعه وقوع درگیری و نزاع در روستای واشان ملایر، ‌توضیح داد: این درگیری بین 2 پسر عمو و بر سر ملک و کاملاً شخصی بوده و ربطی به مراسم عزاداری محرم نداشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین