کد خبر: ۳۲۷۲۲۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷

واکنش تند کی‌روش به دبیر سابق کمیته اخلاق: او شخصیت واهی و ترسویی دارد/فقط از خدا می‌ترسم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید مسئولیت صحبت‌هایم با خودم و نه هیچ شخص دیگری است.
آفتاب‌‌نیوز :
کارلوس کی‌روش که به منظور تماشای دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و ملوان بندرانزلی به ورزشگاه آزادی آمده بود در بین دو نیمه با حضور در بین خبرنگاران اظهار کرد: دبیر سابق آنچه که به آن کمیته اخلاق می‌گویند امروز اتهامات جدی و سنگینی را به شخص من و شخصیت من وارد کرده است. در درجه اول تاکید می‌کنم که این فرد بار دیگر ثابت کرد که شخصیت واهی دارد. اگر او واقعا شخصیت مذهبی به معنای واقعی دارد باید بداند و درک کند که در مراسم عزاداری امام حسین (ع) این صحبت‌ها مطرح نشود و چنین صحبت‌هایی در این ایام عزیز مطرح نمی‌شد.

وی ادامه داد: اگر او واقعا یک شخصیت مذهبی داشت باید درک می‌کرد که در ایام عزاداری امام حسین این صحبت‌ها به هیچ عنوان و این اتهامات اشتباه نباید بار دیگر به شخص من وارد می‌شد. او بار دیگر ثابت کرد که صحبت‌هایش بر خلاف عقاید مذهبی و اعتقادات اسلامی است و نشان داد که یک شخصیت واهی مذهبی و دروغین دارد. در درجه دوم او ثابت کرد که وظیفه من نیست که بخواهم بی‌گناهی‌ام را ثابت کنم وظیفه اوست که اگر من گناهکارم گناه من را ثابت کند.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم ملی گفت: ترسو بودن او این گونه نشان داده شد. او خودش را پشت رسانه‌ها پنهان کرده و با پنهان کردن خودشان پشت رسانه‌ها به من توهین کردند و این توهین‌ها را ادامه دادند و نشان دادند که شجاعت اینکه بخواهند اتهامات وارده را ثابت کنند ندارند و این مسئله به من ثابت شد. در درجه سوم او این اتهام را به من وارد کرد و شخصیت ایران و ایرانی را خدشه‌دار کرد و نه تنها ثابت کرد که شخصیت واهی و ترسویی دارد بلکه تنها این صحبت‌ها را همانند طوطی تکرار کرد و نشان داد کسی این صحبت‌ها را به او یاد داده و این حرف‌ها از طرف شخص دیگری مطرح شده است.

کی‌روش با اشاره به اینکه این صحبت‌ها از طرف ذهنیتی که پشت پرده قرار دارد زده شده گفت: ولی من به این روزهای عزاداری احترام می‌گذارم و پس از آن بازخواهم گشت و خواهم گفت که چه کسانی پشت پرده این صحبت‌ها را مطرح کرده‌اند. من نه تنها از او بلکه از دادگاه‌های فیفا هم ترسی ندارم و تنها شخصی که از او می‌ترسم خداوند متعال است.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این که آیا اقدام قانونی می‌کنید یا خیر بیان کرد: در حال حاضر خیر.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
0
0
چه الگویی شدیم برا دیگران
احسنت
ببخشید
آفرین
فريبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
0
0
واقعا عجب شخصيت مستحكمي داره كارلوس كي روش!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین