کد خبر: ۳۲۷۲۳۷
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱

استیلی: از هواداران پرسپولیس متشکرم

سرمربی ملوان گفت: تعویض‌های اجباری کار را در بازی با پرسپولیس برای ما سخت کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
حمید استیلی در نشست خبری پس از شکست مقابل پرسپولیس اظهار کرد: یک بازی خیلی سخت برای ما بود. بازی‌ها طوری برنامه‌ریزی شده که هر 4-5 روز بازی کنیم. این کار برای ما که از شهرستان می‌آییم واقعا سخت است. 4-5 روز بعد دباره یک بازی داریم و بعدلیگ 20 روز تعطیل می‌شود.

او ادامه داد: در نیمه اول دست مازیار زارع شکست و با همان وضعیت ادامه داد و ما مجبور شدیم در ادامه یکی دو تعویض اجباری داشته باشیم. در نیمه دوم فقط 15 دقیقه خوب بازی کردیم و بقیه بازی را پرسپولیس بهتر از ما بود. ما شرمنده هواداران‌مان بودیم که به تهران آمدند و نتوانستیم آن‌ها را خوشحال به انزلی برگردانیم.

به گزارش ایسنا، سرمربی ملوان درباره تشویق هواداران گفت: هواداران همیشه نتایج را به گردن مربی می‌بینند. نمی‌دانند ما چقدر مشکل داریم. مشکل اصلی ما مسائل مالی است که تمرکز ما را بر هم زده است. هوادار وقتی تیمش نتیجه نگیرد، مقصر را سرمربی می‌داند. ما شرمنده هواداران ملوان هستیم و از هواداران پرسپولیس که من را تشویق کردند تشکر می‌کنم.

استیلی درباره عملکرد داور هم گفت: داور در شروع بازی شرایط خوبی نداشت. نمی‌خواهم زیاد درباره مسائل داوری صحبت کنم. بازیکنان حریف تکل‌های خطرناکی می‌زدند. یک خطا هم روی پژمان نوری اتفاق افتاد اما ما از صحنه دور بودیم و نمی‌توان به خوبی درباره آن صحبت کرد. من از بازیکنانم خواستم روی مسائل فنی کار کنند و به مسائل داوری کار نداشته باشند.

سرمربی ملوان درباره شعار هواداران ملوان علیه پرسپولیس گفت: این ضعفی است که امیدوارم درست شود.

او در پاسخ به این سوال که آ‌یا به خاطر مشکلات کنار می‌روید؟ گفت: واقعا سخت است. ما بیشتر وقت را صرف مشکلات و مسائل مالی می‌کنیم. واقعا سخت است با این بازیکنان صحبت کنیم. این موضوع تمرکز و نظم و انضباطی ما را دراختیار خود قرار داده است. امیدوارم هرچه زودتر مشکلات برطرف شود. دنیامالی تلاش می‌کند که این مشکلات برطرف شود.

استیلی درباره عملکرد نسبتا خوب تیمش در هفته های گذشته گفت: ما تیم خوبی داریم اما تا وقتی مشکلات در کنار تیم باشد کار خیلی سخت می‌شود. نتیجه گرفتن فقط به مسایل فنی مربوط نیست بلکه مسایل حاشیه‌ای هم باید خوب باشد. اکنون آرش افشین که مهره خوبی برای ماست چندین هفته از ما دور است و نمی توانیم از او استفاده کنیم. البته در کار دفاعی نسبتا خوب بوده‌ایم و امشب بعد از چند هفته دروازه‌مان دو بار باز شد. ما در نیم فصل چند بازیکن به تیم اضافه می کنیم تا مشکلات فنی که داریم برطرف شود.

او درباره اینکه گفته می‌شود پژمان نوری 100 میلیون تومان به بازیکنان ملوان کمک کرده است، گفت: 100 میلیون تومان کمک نکرده اما به چند بازیکن جوان تیم مبلغی را به عنوان قرض پرداخت کرده است. پژمان بزرگ تیم است و زمانی که بالشگاه مطالبات بازیکنان را پرداخت کند، پول او را باز می‌گردانند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین