کد خبر: ۳۲۷۲۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶

یک حادثه در شب شام غریبان در حاشیه مراسم عزاداری

در حالی که عزاداران سالار شهیدان امام حسین (ع) برای برگزاری مراسم شام غریبان آماده شده بودند و هیأت‌های عزاداری و زنجیر زنان در ماتم و عزا نوحه سر داده بودند، حادثه ای در حیاط مسجد صاحب الزمان کفشگرکلای قائمشهر رخ داد که برای لحظاتی باعث دلهره و نگرانی حاضران در مسجد شد.
آفتاب‌‌نیوز : یکی از حاضران در حیاط مسجد ناگهان در حالی که فریاد یا ابوالفضل سر داده بود مردم را به کمک طلبید. او در حالی که درون چاه را نشان می‌داد ادعا کرد پسر بچه ای به داخل چاه سقوط کرده  است.بدین‌ترتیب تلاش‌ها برای نجات او آغاز شد.

به گزارش ایران ،در همین راستا یکی از متولیان مسجد بسرعت امدادگران سازمان آتش‌نشانی شهرستان قائمشهر را در جریان قرار داد.دقایق حیاتی بود و هر لحظه ممکن بود به قیمت جان نوجوان سقوط کرده تمام شود. هنوز دقایقی از تماس با آتش‌نشانان نگذشته بود که خودروی  امدادرسانان آتش‌نشان آژیرکشان در محوطه داخلی مسجد محل وقوع حادثه متوقف شد.چند تیم تخصصی امداد‌رسان بسرعت وارد عمل شده و تجهیزات خود را در لبه چاه مستقر کردند. همه نگاه‌ها به اقداماتی بود که آنها انجام می‌دادند. برخی از حاضران نیز زیر لب ذکر و دعا می‌خواندند.
در چنین شرایطی بود که امداد رسانان به داخل چاه رفتند. نفس‌ها در سینه حبس شده بود و کسی جرأت صحبت کردن در باره سرنوشت پسر بچه را نداشت. وقتی با علامت امداد رسان داخل چاه قرقره بسته شده به دور کمر آتش‌نشان جوان به طرف بالا و دهانه چاه به چرخش درآمد دلهره و اضطراب به اوج خود رسیده بود.

لحظه‌ای گذشت تا اینکه چهره پسر بچه در زیر نور لامپ‌های کم مصرف داخل حیاط نمایان شد و صلوات بلند حاضران خبر از سلامتی او می‌داد.مدیر آتش‌نشانی قائمشهر در این باره گفت: ساعت 20 و 14 دقیقه روز شنبه دوم آبان ماه پس از سقوط نوجوانی به درون چاه درحیاط مسجد صاحب الزمان کفشگرکلا،گروه نجات ایستگاه شهید جهانیان اعزام شدند.این نوجوان در اثر بی‌احتیاطی و پرسه زدن کنار چاه موجود در محوطه مسجد صاحب‌الزمان به داخل چاه سقوط کرد. با توجه به ارتفاع شش متری این چاه،خوشبختانه وی آسیب ندید و گروه نجات با استفاده از تجهیزات نجات او را از داخل چاه بیرون آورده و برای بررسی وضعیت جسمانی به عوامل اورژانس سپردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
0
11
چاه نباید حفاظ داشته باشه حتمابایدیکی بمیره تارفع خطربشه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین