کد خبر: ۳۲۷۶۲۶
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳

سرقت مسلحانه در مشهد جان یک نفر را گرفت

سرقت مسلحانه صبح امروز در خیابان طلاب مشهد و از یک طلافروشی مرگ صاحب مغازه را رقم زد.
آفتاب‌‌نیوز : سارقان مسلح صبح امروز پس از حمله به یک طلافروشی در منطقه طلاب مشهد صاحب مغازه را از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت چاقو قرار دادند و دو کیلو طلا را به سرقت بردند.

که این جرحات مرگ این به قتل این طلافروش شد.

به گفته شاهدان عینی سارقان مسلح پیش از رسیدن نیروهای انتظامی با استفاده از یک خودرو پراید صحنه را ترک کردند و صاحب این طلا فروشی نیز به دلیل جراحات وارده و ناشی از ضربات چاقو جان خود را از دست داد.

در همین رابطه فرمانده انتظامی مشهد در تشریح جرئیات این حادثه به خبرنگاران گفت: ساعت ۱۰:۴۶ دقیقه صبح امروز دو جوان با خودروی سواری پراید با استفاده از سلاح گرم به یک طلافروشی در خیابان مفتح چهار مشهد حمله ور شدند.

 سرهنگ حجت نیک مرام در این رابطه گفت: مردان مسلح برای ایجاد رعب و وحشت و جلوگیری از مقاومت در این سرقت صاحب طلافروشی را از ناحیه قفسه سینه مجروح کردند که در اثر ضربه چاقو مرد جوان جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری طبرسی جنوبی و کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در حال حاضر مشغول به بررسی ابعاد این سرقت منجر به قتل هستند.

به گزارش مهر، نیک مرام در پاسخ به اشیاء به سرقت رفته نیز گفت: براساس شواهد موجود و اظهارات شریک مقتول بیش از دو کیلوگرم طلا به سرفت رفته و تحقیقات پرونده ادامه داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین