کد خبر: ۳۲۷۶۸۳
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶

توضیحات ناجا درباره شلیک به سه متهم فراری در تهران

مرکز اطلاع رسانی ناجا توضیحاتی را در خصوص شلیک پلیس به سه تن از مجرمان فراری در عملیات تعقیب و گریز میان ماموران پلیس با مجرمان در تهران ارائه کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
مرکز اطلاع رسانی ناجا در متنی که از قول سردار سعید منتظر المهدی سخنگوی ناجا در اختیار رسانه‌ها قرار داده آورده است: چندی پیش دو مجرم در یکی از استان‌های شمال شرق کشور، مرتکب چندین فقره جرم، تعدی و قتل با سلاح کلاشینکف و تجاوز به عنف شده بودند، که فقط یکی از آنها 12 مورد سابقه زندانی در پرونده‌اش داشت.

سخنگوی نیروی انتظامی به تجاوز این افراد به خانمی در جلوی چشمان همسرش اشاره و تصریح کرد: به دستور و با مجوز دستگاه قضایی این افراد تحت تعقیب کارآگاهان زبده پلیس قرار گرفتند و سرانجام ردپای این افراد جانی، مجرم و تبهکار در حوالی تهران به‌دست آمد.

منتظرالمهدی ادامه داد: مأموران پرونده ضمن هماهنگی مجدد و اخذ نیابت قضایی برای دستگیری آنها وارد عمل شدند، اما این تبهکاران در مواجه با پلیس مقاومت کرده و با قمه قصد حمله به سمت مأمورین را داشتند.

این مقام ارشد نیروی انتظامی افزود: از آنجا که بیم استفاده از سلاح و تیراندازی توسط این افراد تبهکار می‌رفت، مأموران ناگزیر به تیراندازی شده که 2 تن از تبهکاران جانی در صحنه کشته شده و نفر سوم نیز بعد از رساندن به بیمارستان جان باخت.

سخنگوی نیروی انتظامی خطاب به تبهکاران تأکید کرد: افراد تبهکار به گوش و به هوش باشند؛ چرا که پلیس با کسانی که به جان، مال و ناموس مردم رحم نکنند، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

براساس این گزارش یک سرباز نیز با این تبهکاران همراه بود که اقرار کرده ارتباطی با آنها نداشته و در حال حاضر پلیس مشغول بررسی این موضوع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین