کد خبر: ۳۲۷۸۹۴
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶

حاشیه‌های دیدار استقلال و پرسپولیس/درگیری بین هواداران دو تیم از ساعات اولیه صبح

با وجود اینکه حدود چندین ساعت به شروع دیدار دربی مانده، است برخی از هواداران دو تیم بر سر کری خوانی با یکدیگر درگیر شدند که با وساطت ماموران، این جنجال ختم به خیر شد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش مهر، دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس تهران از هفته یازدهم لیگ پانزدهم حاشیه‌هایی را در پی داشت که در زیر خواهید خواند.

* قرار بود درب‌های استادیوم راس ساعت ۱۰ باز شود که به دلیل حضور علاقه‌مندان شهرستانی پشت درهای ورزشگاه، مسئولان یک ساعت زودتر درها را باز کرده تا تماشاگران بتوانند وارد ورزشگاه شوند.

* راس ساعت ۱۰ صبح چیزی نزدیک به سه هزار نفر بر روی سکوها نشسته بودند و تیم مورد علاقه خود را تشویق می‌کردند.

* جلوی درب ورزشگاه، ترافیک روانی حاکم بود و ماموران راهنمایی و رانندگی نهایت همکاری را با مردم انجام می‌دادند.

* با اینکه بر روی چمن ورزشگاه کاور پوشیده بودند، مسئولان زمین مرتب به زمین سرکشی می‌کردند تا زمین برای دیدار دچار مشکل شود.

* تعدادی از هوادارانی که از شهرستان برای تماشای این دیدار به تهران آمده بودند، از عملکرد مسئولان اسکان آنها ناراضی بوده و معتقد بودند آنچه که در خور هواداران است انجام نگرفته بود.

* کری خوانی تعدادی از هواداران دو تیم باعث شد تا درگیری بین آنها پیش بیاید که با دخالت ماموران انتظامی این مسئله پایان یافت.

* با اینکه باران شدیدی در ورزشگاه در حال بارش بود، اما هواداران در طبقه دوم حضور داشتند و این سرما را به جان خریدند تا شاهد پیروزی تیم محبوب‌شان باشند.

* هواداران دو تیم در یک اقدام هماهنگ برای شادی روح ناصر حجازی، غلامحسین مظلومی و هادی نوروزی فاتحه قرائت کردند.

* تعدادی از هواداران به زیر سکوها رفته تا از بارش شدید باران در امان بمانند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین