کد خبر: ۳۲۷۹۰۷
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳

آسیب شدید سیل به تاسیسات آبفای ایلام

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خاطر نشان کرد: هنوز میزان خسارات وارده ناشی از جاری شدن سیل در استان به دست نیامده و کارشناسان در حال برآورد آن هستند.مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گفت: با توجه به وقوع سیل، عمده مشترکان ایلامی برق دارند.
آفتاب‌‌نیوز :
«محمدتقی رشیدی» در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه ایلام اظهار کرد: در پی وقوع بارش‌های سنگین و جاری شدن سیل، تاسیسات آب‌ و فاضلاب در شهر ایلام آسیب دیده است.

وی افزود: سیل سبب گل آلود شدن چشمه گل گل و منابع تامین آب شهر و این امر باعث کدر شدن آب شهر ایلام شده است و در حال حاضر این شرکت تمام توان و تجهیزات خود را به کار گرفته تا مردم از آب شرب سالم بهره‌مند شوند.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خاطر نشان کرد: هنوز میزان خسارات وارده ناشی از جاری شدن سیل در استان به دست نیامده و کارشناسان در حال برآورد آن هستند.

هادی شیرخانی اظهار کرد: در اثر وقوع سیل در شهرستان ایلام و بخش‌های تابعه، تاسیسات توزیع و شبکه‌های این شرکت دچار آسیب دیدگی شده‌اند.

وی افزود: شکستن پایه‌های انتقال برق، آبگرفتگی پست‌ها و رانش و نشست شبکه‌ها در اثر سیل و طوفان موجب قطعی برق در چندین نقطه در سطح استان ایلام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تصریح کرد: اکیپ‌های اتفاقات و عملیات این شرکت با آمادگی کامل از ساعت‌های آغازین در حال تعمیرات شبکه‌های آسیب دیده هستند و انتظار می‌رود در صورت پایداری وضعیت با مشکل قطعی برق روبرو نشویم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین