کد خبر: ۳۲۷۹۰۹
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶

اسکان 850 نفر در پی زلزله یزد

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از اسکان 850 تن در چادر و اردوگاه پس از زلزله 4.8 ریشتری در استان یزد خبر داد و در عین حال گفت که این زلزله مصدومی نداشته و اسکان تنها برای افرادی انجام شده که دچار ترس و وحشت شده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
حسین درویشی در گفت و گو با  ایسنا در این باره گفت: در ساعت 19:18 دیروز زمین لرزه‌ای به بزرگی 4.8 ریشتر شهر بهاباد و روستاهای آسفیچ و کمکوئیه در استان یزد را لرزاند. پس از این زمین لرزه 12 پس لرزه نیز که بزرگترین آن 3.4 ریشتر بزرگی داشت، منطقه را تحت تاثیر قرار داد و همین موضوع باعث وحشت ساکنان شد.

درویشی با بیان اینکه دقایقی پس از زلزله، تیم‌های ارزیاب به منظور بررسی خسارات احتمالی به محل اعزام شدند خاطر نشان کرد: خوشبختانه این زمین لرزه مورد خسارت جانی و مالی نداشت و با توجه به اینکه شماری از ساکنان دچار وحشت شده بودند اقدامات لازم برای اسکان آنان در چادر و اردوگاه انجام شده و 850 تن از این افراد در 170 چادر و 10 اردوگاه اسکان داده شده‌اند.

همچنین محمد حسین امامی مدیر کل بحران استان یزد نیز در باره این زمین لرزه به ایسنا گفت:‌ پس از این زمین لرزه تیم‌های ارزیابی به محل حادثه اعزام شده و گزارش‌ها حاکی از این بود که خسارتی در پی این زمین لرزه وارد نشده است اما نیروهای امدادی در این محل همچنان در آماده باش هستند و شهروندان نباید نگرانی بابت زمین لرزه داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین