کد خبر: ۳۲۷۹۸۴
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷

عملیات سنگین 139 امدادگر در سیل ایلام

چرخساز افزود: همچنین 17 دستگاه خودروی عملیاتی و هشت دستگاه موتور پمپ و لجن‌کش جهت ارائه خدمات امدادی به سیل استازدگان ن ایلام به کار گرفته شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
 رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ضمن اشاره به اقدامات امدادی 139 تن از نیروهای عملیاتی هلال احمر در پی بارش‌های سنگین در ایلام، آخرین وضعیت امدادرسانی‌ها به سیل زدگان این استان را تشریح کرد.

دکتر ناصر چرخساز در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح آخرین امدادرسانی‌های انجام شده به سیل زدگان ایلام، گفت: شش شهرستان شامل ایلام، ایوان غرب، مهران، ملکشاهی، شیروان و دره شهر در استان ایلام تحت تاثیر سیل و بارشهای سنگین قرار گرفته‌اند.

وی ضمن ابراز تاسف از جان باختن سه تن در این استان تحت تاثیر بارندگی سنگین، ادامه داد: یک نفر نیز در این استان همچنان مفقود است. جهت امدادرسانی به سیل زدگان در این استان 29 تیم امدادی شامل 83 نفر به مناطق سیل زده اعزام شدند و در همین راستا تا ساعت 11 صبح امروز به 775 نفر امدادرسانی شده است.

وی ادامه داد: دو تن از سیل زدگان این استان توسط امدادگران به مناطق امن منتقل شده‌اند و تخلیه آب از 200 واحد مسکونی صورت گرفته است.

چرخساز افزود: همچنین 17 دستگاه خودروی عملیاتی و هشت دستگاه موتور پمپ و لجن‌کش جهت ارائه خدمات امدادی به سیل استازدگان ن ایلام به کار گرفته شده است.

وی همچنین به اعزام ١١ تیم (٥٦ نیروی عملیاتی) از استانهای معین به استان ایلام اشاره کرد و گفت: این تیم‌های عملیاتی از استانهای خوزستان، زنجان، همدان، کردستان و کرمانشاه جهت امدادرسانی به استان ایلام اعزام شده‌اند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین