کد خبر: ۳۲۷۹۸۷
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷

آمار قربانیان سیل به 8 تن رسید/ امدادرسانی به 6 هزار نفر

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از فوت سه نفر در استان ایلام ، سه نفر در لرستان، یک نفر در کرمانشاه و مفقود شدن یک تن در دهلران خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
ناصر چرخساز با اشاره به جزئیات امداد رسانی در استان های سیل زده اظهار کرد:  طی 4 روز اخیر تا ساعت 17:30 امروز (جمعه) تعداد دوازده استان آذربایجان شرقی ،ایلام، کردستان ، کرمانشاه ، لرستان، خوزستان، کهگیلویه، همدان، قزوین و گیلان ،زنجان ، فارس و همچنین 42 شهرستان دچار سیل و آبگرفتگی شدید شدند. 
 
وی در ادامه با بیان اینکه در پی بارش های اخیر 54 روستا  شهر آسیب دیدند ، افزود: تاکنون به 6 هزار نفر امددسانی شده و  به 675 نفر اسکان اضطراری داده شده است. 
 
رئیس سازمان امداد و نجات بیان داشت: در عملیات یاد شده ، از 125 دستگاه خودروی عملیاتی و یک فروند بالگرد (لرستان) و 50 دستگاه موتر پمپ و لنجنکش به کارگیری شده است. 
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی گفت : تاکنون سه نفر در استان ایلام ، سه نفر در استان لرستان، یک نفر در کرمانشاه و یک جان خود را از دست دادند و یک تن نیز در دهلران مفقود شده است.

چرخساز با اشاره به فعالیت 160 تیم عملیاتی (700 نفر) در عملیات سیل وآبگرفتگی اخیر، تصریح کرد: در حال حاضر از 263 واحدمسکونی تخلیه آب صورت گرفته و یک مصدوم نیز به مرکز درمانی انتقال یافته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین